urtid
Støttemedlem
Det støttes. Gi gjerne lyd, jeg blir helt klart med på litt Chopard-safari i hovedstadenTakk for utfyllende svar. Jeg får ha meg en dagstur til Oslo når tiltakene løsner litt
Det støttes. Gi gjerne lyd, jeg blir helt klart med på litt Chopard-safari i hovedstadenTakk for utfyllende svar. Jeg får ha meg en dagstur til Oslo når tiltakene løsner litt
Thune har Chopard både i Stortingsgata og Bjørvika, men ingen L.U.C-modeller. De kan nok skaffes.Vis vedlegg 274136
Noen som vet om Thune har inne Chopard klokker i noen butikker?
Edit: så ikke @chrbir sitt innlegg, men tråden fortjener en bump.
I prinsippet ja, det mener jeg du får. Men, det blir nok i så fall via bestilling (har ikke LUC i butikk meg bekjent). Da jeg kjøpte min Chopard for en del år siden var de utrolig hjelpsomme med å gå gjennom alt hva Chopard har å tilby, og viste mye kunnskap om klokkene, og fra den prosessen vet jeg at de kan bestille det man ønsker. Men, det er så klart et poeng å prøve først, og da kan det bli litt vanskelig her i landet tror jeg.
LUC Chopard Worldtimer? Kva er ref?Digger dinna . Vis vedlegg 291922
Din?? Jeg veldig svak for Time traveller og GMT One. Da spes i Ceramized titanium. Utrolig flotte i alle varianter!
Den har vel 50 , men korfor dei ikkje fullførte supercompressor designet litt til skjønner ikkje eg. Når det er sagt så kan eg heller ikkje sei at det er noke problem på min travel one heller . Denne er vel kanskje noke meir sportslig så tja.Vis vedlegg 297773
Hvorfor i h…… kan man ikke gi denne klokken 100m wr?