En litt annerledes unboxing

Liker den svarte bic'en bedre..

Grattis! Litt av et kunstverk det der! Mitt forslag til beater-penn:

bic_cristal_ballpoint_pent.jpg

Gratulerer med skikkelig skrivesaker! Føler mine trofaste eksamens Bic'er ikke står helt i stil:(

Hvor kan jeg spotte APer på BI i Nydalen??!?!

Bruker PriceWaterhouseCoopers penn på eksamen. Jeg befinner meg ofte i 6etg på stillesalen der det ikke er lov med pc, men alle har med pc likevel... Noe som forresten irriterer meg.

Gratulerer med skikkelig skrivesaker! Føler mine trofaste eksamens Bic'er ikke står helt i stil:(

Hvor kan jeg spotte APer på BI i Nydalen??!?!

Ikke umulig jeg slår av en prat om jeg spotter en med AP på armen;) Har aldri vært i lesesalen enda, men forstår at jeg må komme meg mer på skolen for å spotte fine klokker.

Gratulerer med denne. En bargain med den fine "boksen" :)
Kanskje litt ekstravagant å bruke den daglig; i så fall anbefaler jeg en eller annen
stor og lekker S.T.Dupont Olympio som beater!

Er en god start å være på skolen om man skal spotte noen fine klokker der ;)

Ikke umulig jeg slår av en prat om jeg spotter en med AP på armen;) Har aldri vært i lesesalen enda, men forstår at jeg må komme meg mer på skolen for å spotte fine klokker.

Vi får se hva det blir det :eek:

Gratulerer med denne. En bargain med den fine "boksen" :)
Kanskje litt ekstravagant å bruke den daglig; i så fall anbefaler jeg en eller annen
stor og lekker S.T.Dupont Olympio som beater!

Dette er en ren "makt"penn... Signerer kontrakter verdt millioner... ;)

Elsker slike duppeditter, forstår fascinasjonen fullt ut.

Gratulerer :)

Bruker PriceWaterhouseCoopers penn på eksamen. Jeg befinner meg ofte i 6etg på stillesalen der det ikke er lov med pc, men alle har med pc likevel... Noe som forresten irriterer meg.

Lov å spørre om du pleier å sitte i båsene eller på de "åpne" bordene? Er ofte innom der, men dessverre aldri sett hverken AP eller A. Lange!
Jeg får holde øynene åpne fremover!

Det er power filler fyllemekanisme... Når det gjelder nib-størrelse tror jeg det er t-flex.. Ikke helt inn i penneverden ennå, men det kommer seg!

Fantastisk penn, gratulerer! Hvilken nib-størrelse og hva slags fyllemekanisme er det på den?

Utrolig spennende hva som finnes ute i verden av luxuxgjenstander, som andre bare oppfatter som en kulepenn/fyllepenn.
Har skikkelig sansen for sånne innkjøp.
Har selv flere ganger vært på nippet til å handle en Jorg Hysek penn, men har ikke helt klart å forsvare det enda..;)

Utrolig spennende hva som finnes ute i verden av luxuxgjenstander, som andre bare oppfatter som en kulepenn/fyllepenn.
Har skikkelig sansen for sånne innkjøp.
Har selv flere ganger vært på nippet til å handle en Jorg Hysek penn, men har ikke helt klart å forsvare det enda..;)

Her er forsvaret: i stedet for synes at en penn er dyr, så må du tenke at en penn er mye billigere enn en klokke, som man ellers ville kjøpt, av og til på impuls. Når kontoen er litt fullere, switcher man selvsagt tilbake til klokke-kjøp-modus :)

Leke litt på eBay (el.lign.) må man jo uansett!