En Mustang (eller to) for håndleddet

Medlem
18. aug. 2015
Sted
Oslo
Dette er nok et stykke unna haute horlogerie, litt sånn som amerikanske muskelbiler og europeiske sportsbiler har helt forskjellig karakter, men da jeg så Kickstarter-kampanjen for danske REC som lager urene sine av gamle Ford Mustang, falt jeg litt for konseptet. Idealisten i meg tenkte at denne ideen var verd å støtte, og jeg endte faktisk med å bestille to av klokkene deres - og etter så lang ventetid at jeg nesten hadde glemt dem, kom Fedex på døra her... :)

20160718_161520.jpg

Inni Fedex-boksen lå det tre bokser til - to gaveesker i metall, og et reiseetui:

20160718_161742.jpg

P51-1:
20160718_161845.jpg

og P51-3:

20160718_162158.jpg

Syns remmene var veldig kule, og føles som god kvalitet :)

Måtte plukke av plasten på glasset. Her er et lite bilde av brødrene:

20160718_162753.jpg

Syns særlig P51-3 er ganske tøff! Så får vi se hvor mye bruk disse gutta får. EGENTLIG er jeg mer europeisk sportsbil selv, men av og til må man bare råne litt og kjøre V8er, og da kan en av disse passe :)

Morsomt valg!
Det er vel riktig å anta at det kun er skiven, som kommer fra en eller annen del av bilen?

Morsomt valg!
Det er vel riktig å anta at det kun er skiven, som kommer fra en eller annen del av bilen?
Stemmer; det er skiven som er laget av karosserideler. Det følger med et plastkort i esken som man kan scanne inn (QR eller NFC) og få info om akkurat den bilen de har hentet metallet fra - og chassis-nummeret på den aktuelle bilen er også gjengitt oppe til venstre på skiven :)