En Omega pakkes ut.

Grattis @Thomas!

Grisefet sommerklokke :D

Hyggelig kort du fikk fra Rolf fra Torvastad også da :p;)

Redigert av en moderator:
@Thomas Gratulerer med en flott PO på 45,5 :)Den gjør seg i orange! Veldig flott :) Ikke ser den for stor ut på deg heller. Satt som et skudd. Nyt den i sommer!

Hyggelig kort du fikk fra Rolf fra Torvastad også da :p;)

Max Mekker? Nei vet du hva ;)

Gratulerer med en utrolig flott Omega!

Tenker denne blir mye på armen nå i sommer :)

Takk. Ja, denne skal få sin kvote av armtid i sommer :)

Gratulerer med en flott PO. Den gjør seg i orange! Veldig flott :) Ikke ser den for stor ut på deg heller. Satt som et skudd. Nyt den i sommer :)

Edit: trodde det var 45,5. Men ser at du landet på 42 :)

Ser du mellomrommet mellom datovinduet og indeksen, @Auto? Det er giveaway på 45.5mm :)

Gratulerer så mye med en rålekker PO! Herlige farger, den blir nok en vinner i sommer :cool:

Sist uke bestilte jeg en SHOM 200m Destro modifisert med plongeur visere fra vår venn downunder, men den er fortsatt i transit.

Gleder meg til bilder av den og :)

Fargemessig den herligste utgaven av PO! Oransje kler denne klokken så utrolig godt.. Kommer det en matchende oransje reim også kanskje? Gratulerer så mye :)

Gratulerer med en perfekt sommerklokke Thomas! Spenstig og tøff - har fått opp øynene for PO i full oransje nå. Den ser helt rå ut på armen. God helg og nyt nyervervelsen! :)

Gratulerer så mye, kos deg med både klokken og pilsen.
Ser ut til at det er Omega feber som kommer til å herje i våre allerede syke kropper denne sommeren.:)

Gratulerer så mye. Denne klokken er bare så überfet.
Virkelig lekker, kos deg i sommer:cool: Det skal ihvertfall jeg;)