En Omega pakkes ut.

Tusen takk for alle gratulasjoner :)

Er bezelen keramikk på den orange utgaven også, eller er det aluminium?

Det er aluminium. OMEGA sliter med å få til den orange fargen i keramikk. Det sies at den blir beige. Kanskje en gang i fremtiden kommer det en orange insert i keramikk :)

Grattis med fet sommerklokke. Lurer på hvordan den vil se ut med oransje Isofrane? Er oransjefargene for ulike eller blir det en flott kombo? Eller blir det for mye av det gode?

Grattis med fet sommerklokke. Lurer på hvordan den vil se ut med oransje Isofrane? Er oransjefargene for ulike eller blir det en flott kombo? Eller blir det for mye av det gode?

Godt sprøsmål. Jeg har ikke prøvd orange ISOfrane før. Det er klart at det kan bli litt for mye av det gode, men det er allerede overkill med orange detaljer på denne. Må jo bare ta den heeelt ut :cool:

Skal poste bilder av klokken på orange oem gummi.

Flott, flott, flott. Gratulerer så mye!

Hvis jeg skal ha meg en Omega til (har en, flippet to) er det denne. Fresh og stilig, utstråler karakter og egenart IMO.

Gratulerer med kjempetøff klokke. Har prøvd denne flerer ganger i de siste, da riktignok i 42. En av de fresheste sommerklokkene på markedet i dag imo. Kult å se at det er noen som tør å kjøpe noe som vises litt besre enn den tradisjonelle svarte :)