En opplevelse...

J

jayeff

Guest
Var en tur hos Lervik ur i Haugesund i dag. Skulle opp og hente Tudoren som jeg har ventet på i et par måneder nå, samt en Maurice som har vært til service.

Da opplevde jeg noe jeg aldri har opplevd tidligere. Jeg fikk en blackout i butikken. Jeg husker at jeg gikk inn i butikken... og at jeg en stund etterpå satt i bilen. Da jeg kom til meg selv satt jeg i førersetet, på en parkeringsplass i Haugesund sentrum. Da oppdaget jeg plutselig at 14060, som jeg hadde på armen under reisen oppover, lå i setet ved siden av meg. Venstrearmen føltes mistenkelig tung og det var en bul under ermet...
 
jardar002.jpg


En skummel, gnagende følelse bakerst i hodet... Usikker på om jeg tør å dra ermet opp for å se...






Jeg tok mot til meg og dro ermet sakte opp... Skrekkblandet fryd oppstod i det jeg avdekket følgende

jardar001.jpg



Note to self 1: Legg kortet igjen hjemme når du går i klokkebutikken for å hente varer som
allerede er betalt!

Note to self 2: Slå opp i fremmedordboken på "impulskontroll"!


:mrgreen:
 
Jøss, mann! Det må jeg si, en imponerende samling når større høyder! Er det en 116619?
 
Gratulerer så mye, flott klokke og underholdende lesning.
Og ja, tror nok du er syk, men vi håper vel alle her inne at det ikke finnes noen medisin som hjelper.:p
 
Ho ho ho....Så fett.:D
Var det noe du drakk eller spiste som gjorde at du blacket ut?
I så fall: Hva var det og hvor kjøpte du det?:mrgreen:
 
Takk for alle gratulasjoner :)

Ho ho ho....Så fett.:D
Var det noe du drakk eller spiste som gjorde at du blacket ut?
I så fall: Hva var det og hvor kjøpte du det?:mrgreen:

Jeg vet ikke, men i så tilfelle håper jeg at det var billig :p
 
Sweet lord! Lekkert :D Jeg tror dette sonen er en eneste stor massepsykose, jeg blir ihvertfall rimelig kjøpelysten etter å lese poster som dette :D