En opplevelse...

Jeg tror det er noe med "lufta" i den byen der som gjør oss rare...

For en del år siden var vi 4 kompiser på båttur i Haugesund under Sildajazzen, 4 døgn på båt og ganske primitiv ang. hår (både vokst og pleie) så gikk vi innom Leirvik.

Servicen var så god at de andre fortsatt snakker om meg som la igjen 40'+ for en liten stålklump der.

Et lite apropos til tidligere diskusjoner om å bli "vurdert" og korrekt antrekk før man går inn i en klokkebutikk!

:rolleyes:
 
Jeg tror det er noe med "lufta" i den byen der som gjør oss rare...

For en del år siden var vi 4 kompiser på båttur i Haugesund under Sildajazzen, 4 døgn på båt og ganske primitiv ang. hår (både vokst og pleie) så gikk vi innom Leirvik.

Servicen var så god at de andre fortsatt snakker om meg som la igjen 40'+ for en liten stålklump der.

Et lite apropos til tidligere diskusjoner om å bli "vurdert" og korrekt antrekk før man går inn i en klokkebutikk!

:rolleyes:

Hos Knut betyr det ikke noe hva du har på deg når du kommer inn :) Service til alle har alltid høyeste prioritet hos ham :)
 
Takk for alle gratulasjoner og gode ord :)

Klokka har vært dagens klokke i dag og blir det helt sikkert også i morgen :)
 
Hos Knut betyr det ikke noe hva du har på deg når du kommer inn :) Service til alle har alltid høyeste prioritet hos ham :)

Jeg har aldri vært der irl, men fra alle handler med Lervik over mail og telefon kan jeg skrive under på at Knut yter meget god service. Den eneste urmakeren i Norge som møtte meg på en skikkelig måte da jeg skulle kjøpe Daytona for noen år siden. De andre ringte aldri tilbake, Knut skaffet meg en på under et år. "Vil du ha hvit eller svart?" Hm, vet ikke. "Da setter vi deg opp på begge og så ser vi hva som kommer først." Ingen påslag, ikke noe krav om kundeforhold. Nå har jo Daytona en ganske annen tilgjengelighet, men Lervik opererer nok med samme realle prinsipper.
 
Jeg ble fortalt en historie hvor Knut fikk besøk av en bemidlet skotte som var på besøk i Haugesund under Sildajazzen. Denne skotten var på jakt etter en bestemt Rolex. Lervik ur hadde ikke denne inne, men kunne få den inn tre uker senere. Skotten betalte for klokken og tre uker senere reiste Knut til Skottland for å overlevere klokken personlig.

Det kaller jeg service :)
 
Snakker vi luksusfellen neste på deg jayeff? :p

Gratulerer med klokken. Den passer deg perfekt. Jeg håper inderlig jeg er hjemme til GTG!
 
Snakker vi luksusfellen neste på deg jayeff? :p

Gratulerer med klokken. Den passer deg perfekt. Jeg håper inderlig jeg er hjemme til GTG!

Du merker når luksusfellen står på døren... Da ligger det 17 salgsannonser ute her på tidssonen ;)
 
hehe - fascinerende med en slik lidenskap. Har etter første kjøp fått et par er du steike galen og svaret er jepp ;)
 
Gratulerer med en flott ur og samlingen din er imponerende :cool:
Studentene har det bra for tiden ;)
 
Etter litt telefonsamtaling og meldinger på facebook ble det nytt kjøp fra Lervik i dag, men får den ikke før om ca. 14 dager :(

Og denne gangen var jeg fullt bevisst :p