En pakke fra USA! :D

Tusen, tusen takk folkens! :)

Gratulerer masse med et fantastisk ur. Dette er vel din første Rolex med cyclope, hvordan liker du den? Med explorer og explorer2 i samlingen er vel datejust og datejust2 neste?

Takker! Cyclopen plager meg ikke - tvert imot, jeg synes den passer veldig fint på denne. :)

Har ikke tenkt noe på hva neste klokke skal være enda. Liker veldig godt datejust, men tror nok neste ur kanskje blir et annet merke. Zenith har utrolig mye flott jeg har siklet på for eksempel. Det blir uansett en god stund til det blir et aktuelt tema, nå skal jeg nyte de tre jeg har. ;)

Ser jo brand new ut. Gratulerer så masse. Jeg har for lengst landet på at den gamle kasseformen er den som passer best for meg, uansett modell. Når det er sagt, så har jeg aldri hatt akkurat den modellen du har klart å få tak i, det skjønner jeg må gjøres noe med! Nok en gang, mange gratulasjoner :)

Takk så mye Greg! Enig i det du sier om kassen, jeg synes også den mer moderate kasseformen på forrige generasjon ser bedre ut. Den nye er også veldig pen, men har et mye røffere preg takket være de overdimensjonerte kronebeskytterne og lugsene, som dessverre gjør at den mister litt av de klassiske linjene og tilbaketrukne elegansen som jeg liker. Maxi-dial er jeg litt mer ubestemmelig rundt. Synes den passer godt på den nye nodaten, men på de nye explorerne ser viserene alt for store ut. Men smaken er jo som baken... ;)