En perfekt søndagsmorgen

Medlem
11. aug. 2013
Sted
Oslo
Kan ikke se for meg en bedre måte å starte søndagen på. Våkne av seg selv, se bort på nattbordet og se klokkeboksens siste tilskudd ligge og tikke pent for seg selv, kun en armlengdes avstand unna. Man sniker seg opp uten å vekke sjefen i huset, setter på en kanne kaffe, finner frem kameraet og pakker pent og pyntelig ned klokken i esken sin for å lage en unboxingstråd. (Nekter å tro at alle unboxinger her på Sonen er førstegangsunboxingen :) )

I fjor hadde jeg en uendelig trang etter å gå til anskaffelse av en Rolex Explorer. Plutselig dukket noe fullstendig uventet opp: Rolex Milgauss. Denne ble en rask forelskelse, men det var aldri den rette klokken, og tanken på en Exporer slapp aldri helt taket. Endelig dukket byttemulighet opp, og i går forsvant den ut av boksen. Inn kom, som du sikkert allerede har skjønt, Exploreren. Da jeg satt meg i bilen grytidlig i går morges, for å kjøre fire timer hver vei, for å gjennomføre denne handelen, satt jeg liv og lemmer på spill for å hente en klokke. Ubrøytet motorvei med snø og meg som en av de første trafikantene ute denne dagen, var lagt fra behagelig. Men vi kom oss helskinnet hjem, både jeg og Exploreren.

Dette er vel nok introduksjon for å kunne tegne et bilde av hvor sterkt ønsket denne klokken har vært. Så, uten å dra dette lengre, bildene av min nye kjærlighet (jeg prøver nå å være klokkemonogamist, så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg tro)

DSCF1135_zpswtu1vvlh.jpg

Kaffe og unboxing - det blir ikke en bedre søndagsmorgen

DSCF1136_zpsh5qyblgn.jpg

DSCF1140_zpslmh5rfjd.jpg

DSCF1141_zpslt7bxery.jpg

DSCF1148_zpszu8cciid.jpg

DSCF1149_zpsusoibdoj.jpg

DSCF1155_zps02ui1cey.jpg

DSCF1158_zpsuus05ciq.jpg

DSCF1160_zpsj4iovtao.jpg

Takk for at du tittet innom :)

Gratulerer med flott Exp2! Får mer og mer sansen for denne med hvit skive. Liker godt kontrasten mellom skiven og den oransje GMT-viseren.

Gratulerer med fin Rolex. Og kjenner følelsen av klokke og kaffe en helgemorgen

De Rolexer (Exp ll og Daytona) man kan få med hvit skive, er for meg blitt ett møst å ha med hvit skive.
Jeg orker ikke fett merker på safirglasset, blir gal av safir og sort skive ;)

Gratulerer med fin Polar.

Gratulerer med en flott Polar.
Flotte bilder var det også, kjenner fristelsen selv når jeg ser slike bilder ;)

Tipper hverdagsmorgenene også blir perfekte med den der :)
Gratulerer med flott Rolex.