Glad du ordnet deg instagram. Er vel ikke lenge til du får noen henvendelser om å ta bilder av andre klokker tenker jeg.. Du tar utrolig kule bilder. Keep em coming
Skvatt litt på ferien da jeg så flere repostet mine bilder, slik som WatchAnish, DailyWatch, m. fl. De siste 2 ukene så har det rent inn langt over 50.000 likes på bildene og følgere øker daglig. Må ha gjort noe rett.
Av en eller annen grunn er det Oreo/BLNR bildet som har fått mest respons på ulike IG konti.
Sykt bra bilder! Instagram-kontoen din har plutselig blitt en av de absolutt beste klokkebildekontoene jeg vet om på instagram, og definitivt den mest kreative. Gleder meg alltid til å dra skjermen nedover for å se hva nytt som popper opp.
Den har vel skutt i været med tanke på popularitet også? Blir moro å se om Watchanish re-poster det siste bildet ditt, det burde vel gi deg masse (vel fortjente) nye følgere også.
Som nevnt i annen tråd også så trodde jeg Sub'n hadde fått ny eier?
Samtidig får jeg nevne det igjen - utrolig flotte bilder!
Det er kvaliteter ute og går her - både rent teknisk, men ikke minst i form av kreative komposisjoner. At dine bilder blir lagt merke til og oppskattet, også utenfor dette fora og landets grenser, har jeg ingen problemer med å forstå