En romjulsdrøm :)

J

jayeff

Guest
Denne pakken ankom egentlig postkontoret på julaften, men jeg var litt for sent ute med å hente inn posten. Så, da ble det en romjulsgave til meg selv i stedet :)

DSC_0005-5.jpg

Sr. Poseinspektøren tar jobben alvorlig, selv om det ikke er noen pose
DSC_0004-4.jpg

Godt innpakket
DSC_0009-3.jpg

En kjedelig boks
DSC_0011-2.jpg

Men, inni er det en flott eske, fra en relativt ukjent produsent
DSC_0012-5.jpg

Oppi esken ligger det et "personlig" gratulasjonsbrev. Legg merke til teksten om bruksanvisningen :)
DSC_0015-4.jpg

Nå skjønner vel de fleste hvilken klokke det er snakk om?
DSC_0017-4.jpg

En egen liten eske til pussekluten
DSC_0019-1.jpg

Forseggjort boks
DSC_0022-2.jpg

Og inni denne finner vi en...
DSC_0024-1.jpg

Christopher Ward C11, med ETA 2824-2
DSC_0027-1.jpg

DSC_0028-5.jpg

DSC_0030-1.jpg

DSC_0032-1.jpg

DSC_0036-2.jpg

Og et WS til slutt
DSC_0037-2.jpg

Tråden har "En romjulsdrøm" som tittel. Og, det er det virkelig! Her snakker vi valuta for pengene. Makan til kvalitet har jeg aldri vært borti på en så billig klokke. Selv Peter Helson kan bare gå og legge seg! :p Skinnremmen er ny og stiv, men likevel behagelig på håndleddet. Men, jeg ser nok for meg at denne havner på en nato etterhvert.

Anbefales på det sterkeste!

Grattis, jayeff!

Kjekt å se det stadig dukker opp nye ur "outside the box". Et elegant, røft og sporty eksemplar det der! :D

Fy fasan, den var jo dritlekker, enkel og ryddig med smådetaljer som selve prikken over i-en. Tror ikke jeg har sett en slik før. Har knapt hørt om merket så nå blir det et halvt døgn med surfing.

Gratulerer så mye!

Gratulerer. Regner dog med at det ikke var denne du vurderte å flippe smurfen for. ;)

Jeg leste "En romjulsdram" og ble forundret da jeg leste posten... Derimot ble jeg gledelig overrasket, setter stor pris på litt utradisjonelle innslag. Grattis med kul klokke!

veldig tydelige visere og markører på klokken. Røff og sporty som en Panerai, men merket er ukjent. Gratulerer, kul klokke.

Takk for alle gratulasjoner :) Jeg kommer tilbake med en liten review når jeg har hatt den på armen i noen dager :)

Gratulerer. Regner dog med at det ikke var denne du vurderte å flippe smurfen for. ;)

Nei, det er ganske riktig ;) Denne er, som så mange andre, et impulskjøp basert på en tråd her inne på TS.

Denne er, som så mange andre, et impulskjøp basert på en tråd her inne på TS.
Gratulerer! Her tar jeg på meg deler av æren/skylden, siden det er min C5-tråd du refererer til. Jeg kan gå god for at også andre CW-klokker holder svært høy kvalitet. Man får mye klokke for pengene.