J
jayeff
Guest
Denne pakken ankom egentlig postkontoret på julaften, men jeg var litt for sent ute med å hente inn posten. Så, da ble det en romjulsgave til meg selv i stedet
Sr. Poseinspektøren tar jobben alvorlig, selv om det ikke er noen pose
Godt innpakket
En kjedelig boks
Men, inni er det en flott eske, fra en relativt ukjent produsent
Oppi esken ligger det et "personlig" gratulasjonsbrev. Legg merke til teksten om bruksanvisningen
Nå skjønner vel de fleste hvilken klokke det er snakk om?
En egen liten eske til pussekluten
Forseggjort boks
Og inni denne finner vi en...
Christopher Ward C11, med ETA 2824-2
Og et WS til slutt
Tråden har "En romjulsdrøm" som tittel. Og, det er det virkelig! Her snakker vi valuta for pengene. Makan til kvalitet har jeg aldri vært borti på en så billig klokke. Selv Peter Helson kan bare gå og legge seg! Skinnremmen er ny og stiv, men likevel behagelig på håndleddet. Men, jeg ser nok for meg at denne havner på en nato etterhvert.
Anbefales på det sterkeste!
Sr. Poseinspektøren tar jobben alvorlig, selv om det ikke er noen pose
Godt innpakket
En kjedelig boks
Men, inni er det en flott eske, fra en relativt ukjent produsent
Oppi esken ligger det et "personlig" gratulasjonsbrev. Legg merke til teksten om bruksanvisningen
Nå skjønner vel de fleste hvilken klokke det er snakk om?
En egen liten eske til pussekluten
Forseggjort boks
Og inni denne finner vi en...
Christopher Ward C11, med ETA 2824-2
Og et WS til slutt
Tråden har "En romjulsdrøm" som tittel. Og, det er det virkelig! Her snakker vi valuta for pengene. Makan til kvalitet har jeg aldri vært borti på en så billig klokke. Selv Peter Helson kan bare gå og legge seg! Skinnremmen er ny og stiv, men likevel behagelig på håndleddet. Men, jeg ser nok for meg at denne havner på en nato etterhvert.
Anbefales på det sterkeste!