En romjulsgave - Unboxing

Grattis med utsøkt PAM!
Denne blir du å trives godt med, tenker jeg. En flott "allrounder" - ihvertfall bruker jeg min til alle anledninger.
Kjør på med bilder, og la oss få ta del i den vakre "honeymoon"...
;)

Gratulerer med flott Panerai .... en virkelig klassiker!
Heroic remmene er av høy kvalitet, så det blir helt sikkert en flott kombo!

Husk bilder ;)

tigergutt

Gratulerer med ny Panerai, må være en av mine absolutte favorittmodeller, titan og alt ...drool.

Sjekk ut Simona strap. De har gjenomført kvalitet og meget fine remmer IMO.

13 dager etter bestilling kom min første Heroic18 rem på postkontoret.
Vel og merke så hentet jeg pakken på posten før jeg fikk hentelappen fordi jeg fulgte med på sendingen på posten.no

Førsteinntrykket er at remmen er massiv! Mulig den kanskje er for stor for min smak, eller smale håndledd.
Jeg hadde ikke kameraet tilgjengelig slik at dette bildet er tatt med mobilkamera.

Uploaded with ImageShack.us

Til dere som har bestilt fra Heroic før: Skal det ikke være to hemper/løkker på remmen? Det fulgte bare med en i forsendelsen.Og hva heter disse løkkene på engelsk? Jeg tenker å sende de en e-post der jeg etterlyser den andre dersom det skal være to.

Til dere som har bestilt fra Heroic før: Skal det ikke være to hemper/løkker på remmen? Det fulgte bare med en i forsendelsen.Og hva heter disse løkkene på engelsk? Jeg tenker å sende de en e-post der jeg etterlyser den andre dersom det skal være to.

"Løkkene" kalles keepers, normalt leveres remmen med én bred keeper.

Ja, remmen og spennen er massiv! ;)
Massivt utstyr til en massiv klokke!

Smale håndledd? Mer håndarbeid! :D

Lykke til med en flott rem!!

Hei,

Mine remmer fra Heroic18 kom alle med 2 keepers. Sikkert en feilleveranse.
Koster ingenting å sende dem en mail.

tigergutt

Heroic18 har gjort alt riktig! Jeg har dobbeltsjekket pakken og riktig nok, der var det en "løkke" til.
Jeg var vel litt overivrig i går når jeg fikk pakke i hus...

Forvirring viste jeg remmene til ei som jobber med tøy og skinn og hun kunne fortelle at dette mest sannsynlig var kvalitetsskinn.

Noen flere bilder som kanskje gir et bedre inntrykk av PAMen med Heroic18-remmen på.
Remmen sitter godt på armen etter et par dagers bruk. Riktignok så føles remmen fortsatt stor, men jeg synes klokken kler remmen.

1327057962611.jpg

imag0122v1.jpg

imag0124v2.jpg

Forrige uke gjennomførte jeg min første handel med et TS-medlem og her er resultatet.

Panerai 177 med Ted Su Big hornback rem kjøpt brukt av TS-medlem morant43.

Uploaded with ImageShack.us

1329723187852.jpg

Italian Vintage Light Cognac lærrem fra Heroic18. (H18HC24001 2012 New Arrival )