Ja - en DateJust no-date blir vel strengt talt en... ExplorerStrålende, fikk meg nesten til å glemme at jeg har et anstrengt forhold til cyclopser...
Hehe - kanskje du vendte det blinde øyet til cyclopsen?
Jeg antar at en Datejust no-date blir litt selvmotsigende sånn rent konseptuelt...?
Hehe - takker du! Vurderte slik en ruglete bezel, og mulig jeg hadde gått for den hvis jeg var villig til å betale 63K for en DateJust... Men på en annen måte, målet var å ha en stilren klokke jaHelt RÅ kombo! Jeg er i utgangspunktet ikke så fan av glatt bezel på DJII, men her gjorde det underverker!
Det var det litt av et kompliment! Synes det funka lekkert sammen. Kanskje flere får opp øynene for en DJII!Årets råeste kombo pt. I år ......Grattis.
Det er en 116300. Kjøpt fra Bjerke i dagDet var nydelig på alle mulige måter! Maken til elegant kombinasjon!
Og i fare for å gjenta tidligere uttalte ord, men less is most definitely more i dette tilfellet!
Hva er modellreferansen på denne?
Do it. Noe sier meg at en explorer også vil kunne funke ganske så bra på samme måte Så forresten en DJII til salgt er til 36K her på forumet. Hadde det ikke vært for at den er med sort skive, og at jeg ville ha den IDAG... Så hadde jeg kjøpt den...Den var virkelig fin. Den komboen skal sjekkes ut nærmere
Gratulerer så mye med god smak og ny klokke
Lekker klokke og bilder! Gratulerer
Denne var fin! Gratulerer
Pent. Gratulerer så mye!
Dritlekker Kledde også gummi, her er det bare å gratulere!
Takk takk til dere alle!Det der fungerte bra, gratulerer!