En særegen Rolex Datejust II

Strålende, fikk meg nesten til å glemme at jeg har et anstrengt forhold til cyclopser...
Hehe - kanskje du vendte det blinde øyet til cyclopsen? :p

Jeg antar at en Datejust no-date blir litt selvmotsigende sånn rent konseptuelt...?
Ja - en DateJust no-date blir vel strengt talt en... Explorer ;)

Helt RÅ kombo! Jeg er i utgangspunktet ikke så fan av glatt bezel på DJII, men her gjorde det underverker!
Hehe - takker du! Vurderte slik en ruglete bezel, og mulig jeg hadde gått for den hvis jeg var villig til å betale 63K for en DateJust... Men på en annen måte, målet var å ha en stilren klokke ja :)

Årets råeste kombo pt. I år :p......Grattis.
Det var det litt av et kompliment! Synes det funka lekkert sammen. Kanskje flere får opp øynene for en DJII!

Det var nydelig på alle mulige måter! Maken til elegant kombinasjon!
Og i fare for å gjenta tidligere uttalte ord, men less is most definitely more i dette tilfellet!

Hva er modellreferansen på denne?
Det er en 116300. Kjøpt fra Bjerke i dag :)

Den var virkelig fin. Den komboen skal sjekkes ut nærmere :)
Gratulerer så mye med god smak og ny klokke :)
Do it. Noe sier meg at en explorer også vil kunne funke ganske så bra på samme måte :) Så forresten en DJII til salgt er til 36K her på forumet. Hadde det ikke vært for at den er med sort skive, og at jeg ville ha den IDAG... Så hadde jeg kjøpt den...

Lekker klokke og bilder! Gratulerer:)
Denne var fin! Gratulerer :)
Pent. Gratulerer så mye!
Dritlekker:cool: Kledde også gummi, her er det bare å gratulere!
Det der fungerte bra, gratulerer!
Takk takk til dere alle!

Grattis! Jeg har en helt lik DJ2 med sølv skive. Har hatt den i over ett år nå og digger den fortsatt. Fordelen med DJ er jo at man kan bytte skive når man blir lei. Feks hvert 5. år når den er på service..

Grattis! Jeg har en helt lik DJ2 med sølv skive. Har hatt den i over ett år nå og digger den fortsatt. Fordelen med DJ er jo at man kan bytte skive når man blir lei. Feks hvert 5. år når den er på service..

Spørsmål: Dette er min første Rolex - og jeg er ikke så inn i Rolex-verden helt ennå ;) Så, kan du utdype litt det med kommentaren din om bytte av skive. Er det noe som er særegent for DJ det med å få byttet skive ved service? Eller misforstod jeg nå? :)

Datejust modellene kommer med mange ulike skiver. Urmaker kan bytte skive hvis du vil (du må da betale for ny skive + arbeid selvfølgelig). Dette i motsetning til feks en Explorer 1 som bare finnes med en skive (sort)

Datejust modellene kommer med mange ulike skiver. Urmaker kan bytte skive hvis du vil (du må da betale for ny skive + arbeid selvfølgelig). Dette i motsetning til feks en Explorer 1 som bare finnes med en skive (sort)

Aha :) Greit, da var det ikke noe mer mikk en det :p Hehe!

10292149_10154088667570567_8132372135065756515_n.jpg

Nå som vi er helt ute på side 3 synes jeg vi skal koste på oss en bildequote, det der var en overraskende lekker kombo. Direkte attråverdig vil jeg si, og jeg mistenker at det er den glatte bezelen som gjør at gummiremmen passer så godt inn.

Gratulerer med en nydelig klokke, og suppler gjerne med flere bilder :)

Nå som vi er helt ute på side 3 synes jeg vi skal koste på oss en bildequote, det der var en overraskende lekker kombo. Direkte attråverdig vil jeg si, og jeg mistenker at det er den glatte bezelen som gjør at gummiremmen passer så godt inn.

Gratulerer med en nydelig klokke, og suppler gjerne med flere bilder :)

Det skal vi få til! Skal ta noen flere detaljbilder og legge de ut :)

Aldri fått helt fot for DJ2, men angående denne står jeg definitivt på elsk-siden. Herlig!

Lekker klokke, jeg hadde en prikk lik i fjor og kjenner nå at jeg angrer litt på at jeg byttet den ut. Skulle ha prøvd den på rubberb først, ble tøft :D

Lagt inn noen flere bilder :) (Ble noen fingermerker her som jeg irriterer meg over på bildene, men meh :)

10367709_10154090096610567_8990359462780931814_n.jpg

10322427_10154090085580567_3215713562963689243_n.jpg

10269346_10154090085445567_8436246455210565402_n.jpg