I går dro jeg innom Tidemann for å høre om klokken min var ferdig på service. Det var den. MEN, det er så lett å bare titte innom hos Tidemann. Han har for mange fine klokker og det blir alltid en interessant klokkeprat. Det endte med at jeg hadde en pakke med hjem den kvelden:
Inni den lå denne, nokså kjedelige brune esken:
Inni den igjen lå en annen, litt mindre, og litt mindre kjedelig brun eske:
Jeg tror det står noe på toppen, men er ikke så sikker uten brillene mine:
Så til neste enda mindre eske, fremdeles brun (og litt kjedelig). Nå tror jeg at jeg kan skimte en logo på esken:
Så til innholdet.
Ja, det er den nye GO Senator Automatic. Tidemann, som forøvrig er en kjempekar, hadde fått inn det første eksemplaret til Norge og det fikk jeg sikret med, da han tilbød meg en meget bra pris.
Jeg har sanset for de helt enkle klokkene og denne falt jeg for med det samme jeg så den.
Det er det gode "gamle" 39 verket som står i klokken, men det er bra nok for meg.
Inntrykket mitt så langt er meget positivt. 40 mm, som ligger perfekt på håndleddet. De blå viserne og den doble "G" på sekundviseren gir klokken et eksklusivt utseende, i alle fall etter min mening.
Inni den lå denne, nokså kjedelige brune esken:
Inni den igjen lå en annen, litt mindre, og litt mindre kjedelig brun eske:
Jeg tror det står noe på toppen, men er ikke så sikker uten brillene mine:
Så til neste enda mindre eske, fremdeles brun (og litt kjedelig). Nå tror jeg at jeg kan skimte en logo på esken:
Så til innholdet.
Ja, det er den nye GO Senator Automatic. Tidemann, som forøvrig er en kjempekar, hadde fått inn det første eksemplaret til Norge og det fikk jeg sikret med, da han tilbød meg en meget bra pris.
Jeg har sanset for de helt enkle klokkene og denne falt jeg for med det samme jeg så den.
Det er det gode "gamle" 39 verket som står i klokken, men det er bra nok for meg.
Inntrykket mitt så langt er meget positivt. 40 mm, som ligger perfekt på håndleddet. De blå viserne og den doble "G" på sekundviseren gir klokken et eksklusivt utseende, i alle fall etter min mening.