- Medlem
- 30. juli 2010
Var nylig en kjapp tur i Sveits som deltager i et vakkert bryllup.
Beste klokke forretningen i Vevey/Montreaux området – Lionel Meylan i Vevey
Fører merker som Jaeger, Omega, Chopard, Hublot, Breitling, Ulysse Nardin, Piaget, Girard Perregaux, Zenith, Corum, Longines, Louis Golay, Claude Meylan, Oris. Hadde også et godt utvalg av accesories/smykker fra blant annet Omega. Ble låst inn i butikken og kikket på noen Übersexy Omega mansjettknapper, men endte kun opp med en Omega brosjyre/bok med Sveitsiske priser overlevert av en ekspeditør som var vennligheten selv.
Kafeen utenfor bydde på overraskende skilting…Har Sveitserne begynt å pakke jern til daglig? Begynner å bli et knallhardt klokkemiljø gitt!
Jammen meg var det ikke to TS medlemmer til i bryllupet da gitt
Vi kalte inn til hastemøte på det norske bordet for obligatorisk wrist shot etter ostetallerkenen. Omega Seamaster Planet Ocean, Rolex Submariner 16610 og Omega Constellation Pie Pan ca 1953 modell.
Røykeloven sto ikke like sterkt på riktig alle etablissementene
Optikerne er trollmenn der nede…Nærmere to krystallkuler hengende på nesen kommer du ikke!
Montreaux kunne by på en hyggelig forretning med fokus på Patek og Omega
Naturen var outstanding og bryllupet fantastisk!
Jeg skal tilbake hit på ferie en eller annen gang!
KAB
Beste klokke forretningen i Vevey/Montreaux området – Lionel Meylan i Vevey
Fører merker som Jaeger, Omega, Chopard, Hublot, Breitling, Ulysse Nardin, Piaget, Girard Perregaux, Zenith, Corum, Longines, Louis Golay, Claude Meylan, Oris. Hadde også et godt utvalg av accesories/smykker fra blant annet Omega. Ble låst inn i butikken og kikket på noen Übersexy Omega mansjettknapper, men endte kun opp med en Omega brosjyre/bok med Sveitsiske priser overlevert av en ekspeditør som var vennligheten selv.
Kafeen utenfor bydde på overraskende skilting…Har Sveitserne begynt å pakke jern til daglig? Begynner å bli et knallhardt klokkemiljø gitt!
Jammen meg var det ikke to TS medlemmer til i bryllupet da gitt
Vi kalte inn til hastemøte på det norske bordet for obligatorisk wrist shot etter ostetallerkenen. Omega Seamaster Planet Ocean, Rolex Submariner 16610 og Omega Constellation Pie Pan ca 1953 modell.
Røykeloven sto ikke like sterkt på riktig alle etablissementene
Optikerne er trollmenn der nede…Nærmere to krystallkuler hengende på nesen kommer du ikke!
Montreaux kunne by på en hyggelig forretning med fokus på Patek og Omega
Naturen var outstanding og bryllupet fantastisk!
Jeg skal tilbake hit på ferie en eller annen gang!
KAB