En, to, tre, pepsi...

Medlem
25. des. 2007
Sted
Bærum
Da har endelig dagen kommet og jeg har hentet min nyeste anskaffelse hjem etter en liten helsesjekk hos urmaker Bjerke. I denne anledning har jeg tatt et par bilder av familiens nyeste medlem:

HPIM2601.jpg

HPIM2608.jpg

HPIM2609.jpg

HPIM2600.jpg

HPIM2607.jpg

HPIM2605.jpg

HPIM2606.jpg

Hm.... nå ble jeg plutselig tørst :D

Nydelig Risti Nydelig!!
Du får ta den med på neste GTG så kan vi sammenligne :D

Takk for det! Ja, jeg tar meg selv i å bare sitte og smile når jeg ser på den :D

Skal ta den med på neste GTG slik at vi får sammelignet og tatt bilde av tvillingene sammen ;)

Takk for det både Snogge og Brio!

Når det gjelder bildet sammen med en Pepsi-boks så er det nok noen på tz som har kommet opp med den ideen før meg...

Tenker det var godt å kunne ta den med hjem :)

Flotte bilder forresten, har kjørt en liten periode på Coca-ring på min GMT nå - men etter å ha sett din Pepsi ser jeg for meg et bezel-skifte ikveld..!

Henrik

TCCW skrev:
Denne begynner vel å bli samlerobjekt nå. Gratulerer! Hvilken serial / modell er det?

Takk for det! Det er en 16710 z-serie fra starten av 2007. Dessverre er vel samlerverdien på disse ikke alt for stor, siden rolex har pøst uten nesten uendelig med gmt-master II klokker! Men jeg er i alle fall glad jeg fikk meg en, for det er klart at tilgjengeligheten blir dårligere :)

HenrikTA skrev:
Tenker det var godt å kunne ta den med hjem :)

Flotte bilder forresten, har kjørt en liten periode på Coca-ring på min GMT nå - men etter å ha sett din Pepsi ser jeg for meg et bezel-skifte ikveld..!

Utrolig godt å spenne den fast på armen og ta den hjem! Godt du tar til fornuft og bytter til pepsi-bezel :D
Dette er uten tvil min favoritt når det gjelder Rolex (med unntak av visse vintage og uoppnåelige utgaver).

Er jo forresten fortsatt noen nye å få tak i ute i "gråmarkedet".

Jeg kjøpte min Rootbeer- GMT av en "hobbyforhandler" i Sverige. Han hadde en GMT II med plast og folie på - og med det nye kredittkortsertifikatet. Mener han skulle ha SEK 34K, noe som med kjapp og unøyaktig hoderegning blir under NOK 30K..

Har også sett flere LNIB GMT2 på Blocket i samme prisleie..

Henrik

Nydelig! Akkurat fått Pepsi-bezelen i hus selv, er det lett å bytte selv Henrik? Har sett how-tos på TZ, men lurer litt på om jeg skal la en forhandler gjøre det.

Takk for det!

Nei, når Bell & Ross´n ikke ble noe av, så måtte jeg tross alt ha noe annet, og tja da går det fort når man først bestemmer seg ;)

Hei Anders,

Nei, det var ikke vanskelig å bytte selv.. Jeg brukte instruksjonene fra TZ og det var gjort på noen få minutter.

Jeg brukte den fremgangen der man setter ytterringen på først, og presser ned Pepsi-ringen etterpå. Da slipper man å justere så mye med midstilling ift. kl 12.

Lykke til!

Henrik