En trøkk 16 med nogo åtti

Grattis - Kult at akkurat du, som er så flink til å ta bilder og til å dele har kjøpt denne - Det gleder!
God jul!

40 uker senere - så er denne fortsatt like hot i samlingen. :) Dvs. den får håndleddet til å krible litt ekstra sammenlignet med nyere versjoner.

Hadde jeg vært "fornuftig", så hadde jeg lagt den i safen og ikke vurdert den før det hadde gått mange år. Men - det er kjedelig. Bruker den derfor nesten daglig. :)

MIn erfaring er også slik at ting som brukes holder seg egentlig bedre enn ting som bli liggende.

---

Og, her er en nerde-greie. Det nærmer seg midnatt og datoskifte. Det gir en ganske kul og bestemt følelse når denne saken fra tidlig 70-tall sier "klikk" og dato skifter fra X til Y på et split second. Ganske kul mekanikk, når man ser moderne ur i dag som begynner å sakte bevege datovindu ca. 23 og er ikke ferdig før 03. Med denne gamle saken tar skiftet ikke mer enn et "klikk". Ganske kult.

Kona synes - innen dette her - jeg er idiot (watch idiot savant) - og jeg elsker henne for å mene det. Selvsagt har hun helt rett. Og, jeg trives med å være totalt idiot. Nå må jeg stikke - det er snart "klikk"-time. :)

tumblr_nt36u3QD2v1tqz0xzo1_1280.jpg

Redigert: