En (u)primitiv unboxing

Grattis, og velkommen i klubben!;)

Unødvendig å si, men jeg formoder den føles særdeles behagelig å ha på hånden...:cool:

Den så veldig bra ut på lanken

Ellers er man nesten målløs! Gratulerer så mye. Litt av en gjeng du har meldt deg inn i !!!

Gratulerer! Nydelig.
Jeg får ikke akkurat mindre lyst på Patek ved å frekventere dette forumet skjønner jeg...:D

Takk for alle hyggelige kommentarer!

Følelsen når jeg fikk den på armen etter å ha justert remmen var helt spesiell - føltes litt magisk.. En Patek er noe jeg har ønsket meg en stund..

Tankene går litt tilbake til følelsene jeg hadde da jeg kjøpte min første "ordentlige klokke" - en sliten TT Datejust til meg selv i 25-årsgave for snart 8 år siden. Var magisk å få den på armen første gangen! Snufs, blir nesten litt sentimental nå :cool:

Er allerede blitt komfortabel med den litt beskjedne størrelsen, og den ligger fjærlett på amen. Remmen er myk og komfortabel, og den glir diskret inn under skjorta. Dette må vel bli en keeper..?

Gratulerer så mye.
Var selv lenge i tenkeboksen på denne, men var usikker pga størrelsen.
Vel, nå behøver jeg i alle fall ikke tenke så mye lenger - er bare å bøye seg i støvet.:p

Dæven steike for en fantastisk flott klokke! Nydelig ;) Gleder meg til å se flere bilder av denne! Gratulerer!

Gratulerer med Patek! Aquanaut er en av mine grails!

Føles vel ikke noe særlig bra på armen tenker jeg ;)