En ukes hodebry er over..

Og merk at det FORTSATT ikke er NOEN grunn til å bekymre seg over autentisitet...

Til deg som er i tvil om det er en ekte klokke og skal kryssforhøre, spar deg tiden, jeg kan gå 110% god for klokkene og bruker kun tiden på seriøse interessenter.
Jeg er ikke interessert i innbytte og prisen er ikke prutbar!!

110% god for den, hva pokker betyr det?!

Jeg hadde styrt langt langt unna...

for en frekk faen, det er rett og slett utrolig synd når mennesker prøver å selge falske varer.
synd at sånne mennesker ikke blir stoppet en gang for alle.
det er bare helt utrolig flaks at denne klokken ble solgt til en med peiling, tør ikke tenke på det dystre handlingsforløpet om denne hadde blitt solgt til en uvitende stakkar som bare hadde tatt til takke med at; jaja, det er vel sånn den skal være(desverre)

Måtte bare hente frem denne tråde igjen - selv om den er litt gammel..

Satt på Ebay for å se litt etter en jubileelenke til GMTen min, rotet meg inn i en selgers "andre annonser" - og vips denne dukker opp:

http://cgi.ebay.com/MENS-ROLEX-18K-...T-DATE-REF-1601-/220648292710?pt=Wristwatches

Flere av klokkene hans er "nyoverhalte" og med aftermarket-lenke.. Ser ut som om det kan være en lukerativ bigesjeft å selge disse for 11-12.000 til intetanende kjøpere..

Så forresten at min selger hadde nok en Datejust ute på Finn for litt siden - denne gangen med Jubilee-lenke.

Jeg luerer litt på å se etter en Datejust i stål om dagen - men denne gangen med ekte lenke :D

Meget trist det her med useriösa type som denne Fredrik ifra Oslo på finn.no :evil:

Mye rart og mange fule fisker på finn.no og fleabay men også folk har blitt lurt på plasser som vintagerolexforum der IP adressen registreres og alle bruker referense sjekker som bare den:(

Håper du finner den riktige DJ en dag