En varmkorv med bröd :)

Medlem
29. juni 2011
Sted
Bergen
Jag satt som vanligt och fin sökte nätet efter nästa objekt att köpa, när jag plötsligt snubblade över den här skönheten till ventepølse. För ett otränat öga ser det förmodligen ut som skräp på de första bilderna, men jag tror att de flesta klockefantaster kan uppskatta resultatet efter oppussingen :)

FÖRE:

om01.jpg

om03.jpg

EFTER:

SNC16535.jpg

SNC16552.jpg

SNC16544.jpg

Grattis med Stödkorv!!
(det måste väl vara den bästa översättningen av norrmännens ventepølse?)

Fantastiskt fint jobb du gjort där!
Som vanlig dödlig är man ju såklart intresserad i framgångssättet eller är det en "yrkeshemlighet"?

Tackar! :)

Allt på stödkorven är orginal förutom glaset :) Framgångs metoden är att ge en stor hög med pengar till en flink fyr i Sverige (ikke mig). :D

OT: Jeg tror det er omtrent dette som Greg skal lære bort på kurset sitt :D
Dette er da SVÆRT on topic. Når hvor hvordan? (eller burde jeg erinre å ha sett dette / brukt søkefunksjon?)
Vet det ble snakk om interesse for en eller annen form for kursing/GTG/urmakersak??

Det ble jo meget bra. Er det en omvendt piepan skive, dvs rett vei i den kulinariske verden?

Nå spør vi jo ikke om pris, men jeg drister meg til å spørre om en stor hög med pengar betyr mer enn selve klokken kostet, evt flere ganger mer?

Det ble jo meget bra. Er det en omvendt piepan skive, dvs rett vei i den kulinariske verden?

Nå spør vi jo ikke om pris, men jeg drister meg til å spørre om en stor hög med pengar betyr mer enn selve klokken kostet, evt flere ganger mer?

Tackar! Klockan köpte jag för kaffe pengar och i förhållande till det inköpspriset så var restaureringen kostsam ;)