Tusen takk for det karer! Kunne ikke vært mer fornøyd her Og det var på mange måter din @lantin (nå @fredde1972 ) sin PPC som gav vann på mølla her Og @Hugo Cabret Sub dial kl 12 er en dobbel måne-komplikasjon, som viser fullmånenens bevegelse i både den sørlige og nordlige halvkule, og hvor mange dager det er til neste syklus osv. Fullstendig ubrukelig komplikasjon (om man ikke er varulv) men veldig morsomt for det
Har tenkt skrive en liten review på den etterhvert, for føler den fortjener det Og har jo snart rundet internett i info om Kurt Klaus PPC åkke som
Grattis med verdens diggeste klokke! Har siklet på @Pondus72 sin i flere år!
Hadde jeg kunne brukt så mange penger på en dressklokke er denne det soleklare førstevalget!
Ikke bare er komplikasjonene imponerende, men at alt stilles inn med en krone uten trykknapper syns jeg er unikt! Også er designet komplett! 7 dagers verk med PR! Fire siffer i årstallet! Alt ved denne stemmer
Hehe, takker og bukker @Rød The feeling is mutual mon frere! Og nei, det er nok ikke noe end-game, men er jo en klokke jeg har siklet på lenge da, og egentlig aldri trodde jeg kom til å få tak i