Enda en Seiko unboxing på TS (GRAND SEIKO GMT SPRING DRIVE SBGE021)

Wow, gratulerer så mye! Denne GSen var helt utrolig fin, med en veldig lekker gmt visning. Urskiven så også skikkelig levende ut, kan tenke meg den kommer til sin rett "live" ute i solen. Kos deg med den på armen i sommeren! :)

Gratulerer den var gå lekker...

Grand Seiko er noe for seg selv ikke noe tvil om det :D :D

Grattis med et flott ur med et fasinerende drivverk! Det er en fryd å følge skundvisenens glidene bevegelse over skiven på et spring drive urverk.

Gratulerer med ny klokke! Fin den der :D Likte den andre grønne du hadde også ;)

Tusen takk og hyggelig at du likte begge klokkene.

Gratulerer så mye med et meget vakkert ur. GS er kvalitet tvers igjennom, håper flere får øynene opp for akkurat det. Gratulerer så mye.

Takk, jeg føler og at det er en skikkelig solid kvalitet på klokka.

Grattis!:D Meget flott ur!

Takkar!:D Hyggelig du likte uret flyback.

Wow, gratulerer så mye! Denne GSen var helt utrolig fin, med en veldig lekker gmt visning. Urskiven så også skikkelig levende ut, kan tenke meg den kommer til sin rett "live" ute i solen. Kos deg med den på armen i sommeren! :)

Takk takk Kohe321, det er gmt viseren og skiva som skiller denne le utgaven (Grand Seiko GMT Spring Drive SBGE021) fra Grand Seiko GMT Spring Drive SBGE001. Du har helt rett i at den kommer til sin rett i solen. Var ute og gikk en tur i skogen i dag og i skyggen fra trærne var skiven dyp mørk grønn, grenset nesten til svart. Når det kom noen solstråler mellom grenene skinte den opp. Det er godt å ta seg en tur i skogen og kikke på klokka rundt armen:cool::D.

Gratulerer! Den er nydelig!
Mange mange takk, veldig hyggelig at du likte den.

Dette er stort! Mye kan sies om Seiko, men klokker kan de lage.

Gratulerer så mye!

Tusen takk MM, ja dette er stort for meg, om klokka er stor med sine 43,5mm? Med kronen kl 4 så virker den ikke spesielt stor på hånden:D

Gratulerer den var gå lekker...

Grand Seiko er noe for seg selv ikke noe tvil om det :D :D

Takk jacek, ja GS er noe for seg selv:D

Wow, gratulerer, den var stilig! Hadde gjerne klådd litt på den:cool:

Takker så meget, jeg har ingen umiddelbare planer om å reise til Bergen, men man vet jo aldri hva fremtiden vil bringe:D

Grattis med et flott ur med et fasinerende drivverk! Det er en fryd å følge skundvisenens glidene bevegelse over skiven på et spring drive urverk.

Mange takk, jeg må si meg enig med deg i at sekundviseren er fascinerende.

Grattis med tøff Seiko! :)

Rå LV også selvfølgelig!

Takk halvo, tøff og rå, det er vel slik det skal være:cool:

Flott Seiko. :D
Gratulerer så mye. :mrgreen:

Tusen takk tudor.

Ai, ai, nå snakker vi! Dette er vel på ingen måte "enda en Seiko"!

Fantastisk. Gratulerer så mye :D

Mange takk ghaugen, må jo si meg enig i at dette ikke er en av Seikoene det går 13 av på dusinet.

Gratulerer med nydelig GS.:D

Takk skal du ha Agassiz:D

Dette er en klokke for feinschmeckere... Stor grattis!

Tusen tusen takk, jeg liker klokka veldig godt og den gav meg en umiddelbar kvalitetsfølelse.

Jeg mente ikke stort som i stor klokke, men stort som i fantastisk klokke. Et stort øyeblikk. En stor begivenhet.
Man er en ekte wis når noe som dette unboxes. En klokke jeg virkelig kunne tenkt meg å eie selv.

Igjen, gratulerer så mye med et fantastisk ur!

Grattis med flott GS.....samt at du tar "jobben" med og vise verden at Seiko er mest klokke for pengene.

Mvh
Timebandit

Jeg mente ikke stort som i stor klokke, men stort som i fantastisk klokke. Et stort øyeblikk. En stor begivenhet.
Man er en ekte wis når noe som dette unboxes. En klokke jeg virkelig kunne tenkt meg å eie selv.

Igjen, gratulerer så mye med et fantastisk ur!

Takk igjen:D, jeg forstår hva du mener nå og er enig, det er ei fantastisk klokke. Det var en sterk umiddelbar god følelse med denne som jeg ikke tidligere har opplevd.

Gratulerer!

Det er for få GS på sonen.
Heeelt enig :) Gratulerer :)

Takk Solli og DoDe, det er vel noen stykker her inne, men dere har nok rett i at det kunne vært flere.

Grattis med flott GS.....samt at du tar "jobben" med og vise verden at Seiko er mest klokke for pengene.

Mvh
Timebandit

Tusen takk Timebandit, det er en glede og ære å ta den "jobben":D