ENDA ett innbrudd hos Lervik ???

Det går helt fint å ringe eller maile (om sjefen ikke er på ferie).

Var innom og tok en kikk, så ikke "helt ille" ut men det er jo en grunn for prisreduksjonen da. Men ring og du får ærlige svar på telefonen.
 
Lurte litt på den superocean heritage. Men tror kanskje den blir for stor. eller for liten, avhengig av hvilken modell det er

Var klokkene du så mye skadet? og er det type uten boks og papirer?
 
Andersen, det var igrunnen "lite" skader - men det er jo en grunn til at de går rimeligere.

Ta en telefon og hør hva som følger med klokka du er på jakt etter.

Skal ikke drive reklame men jeg drar dit for å handle selv om det ikke er den nærmeste (ekte) urmakeren.
 
Ser ut som klokken jeg hadde litt lyst på ble solgt i går.
Ny oppdatert liste nå, Skjønner ikke helt hvorfor de skriver nr på Omegaene i stedenfor navn. Prøvde å google nr på omegaene og fant ikke noe

edit.
Fant ut at det var bare å fjerne oen i starten av nr
 
Jeg fikk en sms for noen dager siden om salget, slettet den bevisst med det samme :mrgreen:

For de som handlet, hva ble det?
 
Jeg var tidlig ute og fant drømmeklokken :D
images

Det som var på den var venstre side av huset hadde fått "riper" dvs den så ut som om den var meget pent brukt, og det skal ikke være noe problem å levere den til polering for å få den til å se ubrukt ut. Så mener jeg gjorde ett kupp!
Noen andre som fant noe flott? :D
 
thorerik skrev:
Jeg var tidlig ute og fant drømmeklokken :D

Det som var på den var venstre side av huset hadde fått "riper" dvs den så ut som om den var meget pent brukt, og det skal ikke være noe problem å levere den til polering for å få den til å se ubrukt ut. Så mener jeg gjorde ett kupp!
Noen andre som fant noe flott? :D
Fine greier, men veldig lite bilde.... Hva er det der, en Carrera chrono på sort skinn? Post gjerne egne bilder!!
 
Dette var gode nyheter.:D

Den beste (verste) straffen var vel det som ble nevt i slutten av artikkelen:
"De fire ble dessuten dømt til å betale over tre millioner kroner i erstatning til ulike forsikringsselskaper."

Er det noen man ikke skal kødde med så er det forsikringsselskapene.;)
 
Hvis vi bare kan få til soning i hjemlandet for rumania, polen, russland og de baltiske stater så blir det bra.