Den krona altså :love: :love: Gratulerer så mye.
Phenix Støttemedlem Medlem 2. jan. 2011 Innlegg 4.294 Sted ThePromisedLand 1. juni 2022 #21 Den krona altså Gratulerer så mye.
lumer Medlem 12. mars 2018 Innlegg 1.071 Sted Innlandet 1. juni 2022 #22 Gratulerer så mye! Håper på mange bilder av denne
BRIO1368 Medlem 8. jan. 2008 Innlegg 2.703 Sted Oslo / / Bergen 2. juni 2022 #23 Gratulerer! Du har fått god service med de remmene. Jeg har ventet siden august på skinnremmen til samme klokke...
Gratulerer! Du har fått god service med de remmene. Jeg har ventet siden august på skinnremmen til samme klokke...
Hvalrossen Støttemedlem Medlem 25. feb. 2012 Innlegg 1.521 Sted Oslo 2. juni 2022 #24 Lekker! Gratulerer!
Suften Støttemedlem Medlem 26. des. 2012 Innlegg 1.265 Sted Viken 2. juni 2022 #25 Consigliere skrev: Gratulerer med dagen, lekker IWC og åpenbart en «keeper» av en kone Tusen Takk, ja hun er helt klart en keeper Klikk for å utvide... emptybrainjacks skrev: Gratulerer så mye! Flott klokke Tusen Takk! Klikk for å utvide... Stonefly skrev: nice!! grattis Tusen takk! Klikk for å utvide... Erik_SG skrev: Gratulerer så mye! Tusen takk! Klikk for å utvide... Oscr skrev: Wow! Gratulerer! Tusen takk! Klikk for å utvide... JørgenO skrev: Gratulerer!!! Både med dagen og ny klokke. (Og tusen takk for fine ord<3) Alltid en glede å handle med deg! Klikk for å utvide... Phenix skrev: Den krona altså Gratulerer så mye. Takker, ja den er fet Klikk for å utvide... lumer skrev: Gratulerer så mye! Håper på mange bilder av denne Takker, har planer om det Klikk for å utvide... BRIO1368 skrev: Gratulerer! Du har fått god service med de remmene. Jeg har ventet siden august på skinnremmen til samme klokke... Takk skal du ha!Du må velge riktig forhandler Du får kjøpe hos @JørgenO neste gang. Klikk for å utvide... Hvalrossen skrev: Lekker! Gratulerer! Tusen takk! Klikk for å utvide...
Consigliere skrev: Gratulerer med dagen, lekker IWC og åpenbart en «keeper» av en kone Tusen Takk, ja hun er helt klart en keeper Klikk for å utvide... emptybrainjacks skrev: Gratulerer så mye! Flott klokke Tusen Takk! Klikk for å utvide... Stonefly skrev: nice!! grattis Tusen takk! Klikk for å utvide... Erik_SG skrev: Gratulerer så mye! Tusen takk! Klikk for å utvide... Oscr skrev: Wow! Gratulerer! Tusen takk! Klikk for å utvide... JørgenO skrev: Gratulerer!!! Både med dagen og ny klokke. (Og tusen takk for fine ord<3) Alltid en glede å handle med deg! Klikk for å utvide... Phenix skrev: Den krona altså Gratulerer så mye. Takker, ja den er fet Klikk for å utvide... lumer skrev: Gratulerer så mye! Håper på mange bilder av denne Takker, har planer om det Klikk for å utvide... BRIO1368 skrev: Gratulerer! Du har fått god service med de remmene. Jeg har ventet siden august på skinnremmen til samme klokke... Takk skal du ha!Du må velge riktig forhandler Du får kjøpe hos @JørgenO neste gang. Klikk for å utvide... Hvalrossen skrev: Lekker! Gratulerer! Tusen takk! Klikk for å utvide...