Gratulerer med et originalt valg! Har veldig lyst å prøve noe som dette, da jeg mistenker at det er en klokke som er vanskelig å rettferdiggjøre på bilder.
Det er helt riktig at bildene ikke klarer å få frem hvor flott finishen på denne er. Den er 46 mm, men den bærer ikke noe større enn min Panerai 005. Den ligger flott på håndleddet med sin kurvede kasse.
Baksiden virker ekstremt kul, kasseformen likeså. Subdials med power reserve og kalender gir skiva en blanding av et nydelig moderne design med et retrodesign. Det gir et elegant og samtidig sporty ur, som passer til langt de fleste anledninger.
Jeg har to dyrere Seiko klokker, og som deg er jeg ekstremt fornøyd med kvalitet og finish på mine. Jeg synes de dyre Seikoene er veldig mye klokke for pengene og de står ikke tilbake for noen av de sveitiske merkene. Det eneste minus er gjensalgsverdi, men hvorfor i alle dager skal man kvitte seg med så flotte klokker? Noen vil og mene at det er negativt med Seiko logoen på såpass dyre ur, men det slår og andre veien da du har en klokke som lett flyr langt under radaren (bortsett fra wiser da).
Så morsomt å høre at det er flere som har dyrere Seiko modeller JonAli. Som sagt så er denne helt vanvittig fin og sitter nesten fast på armen..... Fint om du kunne lagt ut noen bilder av dine.
Så morsomt å høre at det er flere som har dyrere Seiko modeller JonAli. Som sagt så er denne helt vanvittig fin og sitter nesten fast på armen..... Fint om du kunne lagt ut noen bilder av dine.