Endelig er ventetiden over!!

Medlem
1. april 2011
Sted
Oslo
Til tross for lungebetennelse, penicillin-kur og ganske redusert form, klarte jeg ikke dy meg. Ventetiden var endelig over og turen gikk til Tidemann for å hente min splitter nye Breguet Transatlantic Type XXI.

Etter en time i Oslo sentrum med feber, i strålende sol, kom jeg endelig små svett hjem og tok til på noe jeg har gledet meg til i lang tid.

Her kommer en liten unboxing, som for anledningen ble gjort i strålende sol. Kan det bli mer perfekt?!

Flott pose fra Tidemann Urmakermester
IMG_0088.jpg

Jippi, den første indikasjonen på at det er en Breguet i posen.
IMG_0089.jpg

Etter å ha åpnet den første esken dukker det opp en fantastisk boks i skinn og tre
IMG_0090.jpg

Nærbilde av den flotte boksen
IMG_0092.jpg

Inni er uret jeg har ventet lenge på
IMG_0093.jpg

Nærbilde av det flotte uret
IMG_0094.jpg

Profilbilde
IMG_0095.jpg

Nok et nærbilde
IMG_0097.jpg

Baksiden
IMG_0098.jpg

Nok et nærbilde
IMG_0099.jpg

Og til slutt det obligatoriske WS`et
IMG_0100.jpg

Det var det jeg hadde av bilder i denne omgang.

Nå har jeg gått med klokken i ca 4 timer, og det kjennes helt fantastisk ut:D

Grattis :)

Men, du må ikke røpe i begynnelsen av tråden hvilken klokke det er snakk om :p

Gratulerer med lekker klokke! Deilig å enderlig få noe man har ventet på:)

Gratulerer med strålende klokke, gjør godt å se noe annet en Rolex,Omega......
God bedring forresten.

Nydelig ur. Og denne gangen fikk jeg til og med være med på innboxingen. ;) Hadde jeg visst at du var aktiv her inne så skulle jeg hilst på, men du hadde vel uansett mest fokus på å komme deg hjem og pakke opp. (Jeg kom inn da du stod ved disken, jeg skulle snakke med Tom om et restaureringsprosjekt jeg holder på med) :D

Ellers er det hyggelig å se at noen av Breguetene ender opp i Norge også. Så vidt jeg har skjønt så har Tidemann stor pågang fra utenlandske kjøpere.

Kos deg med klokken. :D