Nydelig ur. Og denne gangen fikk jeg til og med være med på innboxingen. Hadde jeg visst at du var aktiv her inne så skulle jeg hilst på, men du hadde vel uansett mest fokus på å komme deg hjem og pakke opp. (Jeg kom inn da du stod ved disken, jeg skulle snakke med Tom om et restaureringsprosjekt jeg holder på med)
Ellers er det hyggelig å se at noen av Breguetene ender opp i Norge også. Så vidt jeg har skjønt så har Tidemann stor pågang fra utenlandske kjøpere.
Kos deg med klokken.
Takk for det!
Så hyggelig at du fikk med deg innboxingen, det er vel ikke så ofte man er med på det? Personlig synes jeg det er mye mer spennende med unboxing
Ja, har forstått det slik at det er stor pågang både fra Asia og Russland. Sist jeg var innom hadde han akkurat fått inn en av de i 300k klassen og den var holdt av til en fra Hong Kong, som også skulle ha den neste han fikk inn... Noen som har for mye cash...
Skal kose meg max med klokken. Det er en viss fare for at jeg kommer til å titte noen ganger ekstra på armen selv om jeg allerede vet hvor mye klokken er