Endelig kan munnkurven komme av!

Medlem
30. juni 2013
Innlegg
4.341
Sted
Drammen
PUHHHHHH!!!!

Har spart min post nr 1000 til denne unboxingen, og som overivrig TS-bruker har ikke det vært lett! Dette er da grunnen til at det har vært litt stille fra min side i det siste (kanskje til glede for noen :rolleyes: ). Har erget meg over å ikke kunne delta i diskusjoner og ikke få gratulert folk med nye flotte ur, og all den irritasjonen for noe så "barnslig" som å ha unboxing på post nr 1000. Har ikke greid å holde meg helt da siden jeg har svart på noen poster på PM når frustrasjonen har blitt for stor :p Jaja, lenge leve galskapen!

Uansett, her er vi da. 1000 poster på alt for kort tid inne på dette herlige forumet, og det fortjener en unboxing!

Var innom Urmaker Arne Øen og hentet ut klokken i dag så den er helt fersk, og siden det var bestillingsvare har ingen andre fått tafset på den før meg :D

La oss komme i gang med en pen liten pose :cool:
DSC_1125_zpse7dee9cc.jpg


Da var det vel allerede avslørt at det er en Omega det er snakk om..
DSC_1126_zpsbcfad9ed.jpg


La oss se da..
DSC_1127_zpsa8f7b4d6.jpg


Og der lå det eeeeen....
DSC_1129_zpsc2483776.jpg


Vintage Tissot???










Men det er bare fordi klokken allerede sitter på armen ;)
DSC_1130_zps26980a0e.jpg


Da jakten etter WIS-klokken begynte var det allerede klinkende klart at det måtte bli en Speedmaster. Jeg var inne på tanken på å kjøpe en pre-moon, men bestemte meg etterhvert for at akkurat denne klokken ville jeg kjøpe helt ny hos urmaker. Valget sto da mellom 3570.50 og 3573.50, og for de som ikke allerede har sett det så falt valget på 3570.50. Valget ble til slutt ganske lett siden jeg ville ha en klokke som var så nært originalen som mulig og fordi plexi er sexy!

Flere bilder!

DSC_1133_zps953a7c89.jpg


DSC_1134_zps9905b27a.jpg


DSC_1138_zpsa70b8e63.jpg


DSC_1139_zpsb1aa999b.jpg



Fikk dog en litt trist beskjed når jeg hentet klokken. Urmaker Arne Øen skal slutte å selge Omega fordi Omega over nyttår øker kravene for hva som kreves av AD. Dette går på antall klokker i sortementet osv, men også at Omega AD må ha minst ett dyrere merke i sortementet. Spesielt det siste kravet oppfatter jeg som særdeles merkelig...

Men som et lite tips til resten av TS så er det nå 20% på alle lagerførte Omega hos Arne Øen.

Takk for oppmerksomheten! :)
 
Gratulerer! Helt riktig valg av WIS-klokke, og den satt jo som et skudd på armen din også:)

Fin avslutning på året, og en perfekt start på WIS-karrieren!
 
Grattis med WIS-klokke og WIS-status :) Et godt valg!
Har skjønt at post 1.000 bør være en unboxing med stor U. Jeg har heldigvis litt tid på meg til å spare ;)
 
Gratulerer med en nydelig klassiker og ikke minst WIS-status! Forsto det måtte være noe i gjerde når du plutselig ble så stille;)
 
Gratulerer med supernice klokke, denne har jeg ventet på;)! Var faktisk innom Arne Øen idag jeg også @acnorway, skulle trykkteste en klokke. Men det var mye å gjøre der idag.
 
Redigert av en moderator:
@acnorway - nå er det slutt på julefreden her ja :)
Grattis med WIS og gjennomført "taushetsløfte" - klokken er rå og satt som et skudd, grattis med den!
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer så fantastisk mye @acnorway
Det måtte være noe spesielt iom du var så stille:p Godt å ha deg tilbake:cool: Og for en entre!!!
Får håpe @gmortens er på vei inn i varmen igjen snart:mrgreen:
Speedmaster er en flott klokke og ja plexi er sexy;) Gratulerer med WIS-status også. Du har vist deg som resten av oss...
En skikkelig skravlebøtte:eek:
 
Redigert av en moderator: