Endelig Unboxing

Medlem
3. april 2011
Sted
New Jersey, USA
En klokke jeg aldri ville ha vurdert om det ikke hadde vært for TS-forumet, men jo mer jeg leste om den og jo flere bilder jeg så, jo mer ønsket jeg meg den.

Og etter ca tre ukers ventetid dukket det endelig opp en liten pakke fra Creationwatches her i dag.

Det første først:

001-2.jpg

003-2.jpg

004-1.jpg

Hva i all verden kan dette være?

006-1.jpg

Aahh, en Seiko

010.jpg

Også så fin da gitt

012.jpg

014.jpg

Det obligatoriske WS

019.jpg

Som med mye annet i det siste fikk jeg et tips fra Reim om at jeg måtte få meg en lenke - og jaggu lå det en liten pakke på lur...

025.jpg

026.jpg

Sånn, da mangler det bare å stille tid og dato og evt montere lenken. Liker faktisk gummiremmen ganske godt også, selv om den har fått en del kritikk.

PS: Ser nå at jeg har en del støv på kameralinsen, men dere får leve med den billedkvaliteten jeg leverer :D

Watchadoo lenken er utrolig behagelig og stilig, har en selv på Seiko "Stargate"'en min. Gratulerer med en morsom klokke, har sansen for disse!

Gratulerer, kanskje det nærmeste man kommer en TS-klokke dette? :)
Har du blitt skikkelig bitt av basillen, du leverer jo unboxingtråder nærmest hver dag? :p

Hehe, ja dette er skikkelig artig. Like artig med unboxing av en Orange Monster som en Omega Seamaster, men nå blir det nok dessverre en stund til neste gang - trur eg...;)

Gratulerer med nok et ur:)

Skjønner det er påtide med en klokkeboks som du har på WTB i kjøp og salgs forumet nå ;)

Nå? Hvordan er erfaringen hittil?
For- og bakdeler takk:)
Ligger og lurer på å kjøpe meg en seiko med billig urverk, og monster med sin sinnsyke lume frister;)

Nå? Hvordan er erfaringen hittil?
For- og bakdeler takk:)
Ligger og lurer på å kjøpe meg en seiko med billig urverk, og monster med sin sinnsyke lume frister;)

Fordeler:
Den er stilig - mye stiligere live enn på bilder, og jeg har allerede fått kommentarer og komplimenter for den. SMP'n er det ingen som har nevnt noe om...
Den holder tiden godt (+5 sek/48 timer)
Føles solid og sitter godt på armen.
Utrolig lettlest, og lumen lyser så snart sola blir borte bak en sky og kan brukes som leselampe på sengen.
Veldig enkelt med lenke-/rembytte.

Ulemper:
3 ukers ventetid, men jeg betalte heller ikke for expresslevering.
Den er så tøff at jeg gir den mer armtid enn jeg burde og dermed stopper SMP'n og må stilles på nytt når den skal brukes. Watchwinder next...

Kon-Tiki eller SMP med sverdvisere blir min første "ordentlige" klokke (forhåpentligvis klarer jeg å drøye det noen år). Så hvis denne får mer armtid så lover det godt for klokkekjøp litt senere i sommer!

Fordeler:
Den er stilig - mye stiligere live enn på bilder, og jeg har allerede fått kommentarer og komplimenter for den. SMP'n er det ingen som har nevnt noe om...
Den holder tiden godt (+5 sek/48 timer)
Føles solid og sitter godt på armen.
Utrolig lettlest, og lumen lyser så snart sola blir borte bak en sky og kan brukes som leselampe på sengen.
Veldig enkelt med lenke-/rembytte.

Ulemper:
3 ukers ventetid, men jeg betalte heller ikke for expresslevering.
Den er så tøff at jeg gir den mer armtid enn jeg burde og dermed stopper SMP'n og må stilles på nytt når den skal brukes. Watchwinder next...

Jeg surret fælt når det gjaldt nøyaktigheten. Har nå målt mot atomuret i Tyskland og klokken har saktnet nøyaktig 15 sekunder på 7 døgn.
Det er ikke mer enn jeg kan akseptere;)