Endelig!

Tusen takk alle sammen! Har lenge hatt lyst på en Reverso, og synes denne var en vellykket modernisering. Sikkert noen som føler det er vandalisering av en klassiker, men den traff meg:)

De kan vandalisere så mye de vil for meg så lenge resultatet blir som dette. Har aldri forstått fascinasjonen Reverso har på enkelte, men med denne råtassen blir kan selv en gammel stabukk som meg endre mening.

Gratulerer så mye med noe annerledes og tøft!

Gratulerer med et uvanlig - og utrolig tøft ur. Den var virkelig et blikkfang den der.

Var innom Tidemann i går og tittet litt selv, den butikken har tatt seg opp!

Gratulerer så mye med en råfrekk JLC.

Ai caramba! Må ha litt tid før jeg kan lande på hva jeg egentlig synes om denne, men noen unboxinger er er litt mer fart i enn andre. Denne er definitivt i førstnevnte kategori.

+1

Var ny for meg også.
Som en som har Grand reverso GMT høyt på ønskelista så trenger jeg nok også fordøye denne. veldig langt unna det jeg forbinder med reverso, men ble litt godt humør av å se den.
Du er tøffere enn meg i hvertfall, det helt sikkert. :p

Gratulerer. Sykt spenstig kjøp.

Gratulerer! Jeg håper Tidemann får satt i stand en ordentlig event i forbindelse med offisiell åpning av JLC-delen av butikken, så kan alle JLC-TSere møtes for en liten GTG. (Shit, det ble mange TBFer.)

Denne likte jeg usedvalig godt. Råtøff! Denne utgaven hadde jeg ikke sett før, og jeg blir nødt til å søke etter mer info om denne. Gratulerer så mye:)

Igjen: tusen takk for alle gratulajoner. Den ble bestilt litt tilfeldig, uten å ha sett den live. Den gummierte lenka kom til på et senere tidspunkt, og etter å ha brukt klokka siden torsdag er førsteinntrykket veldig bra.
Som mange har bemerket skiller den seg litt ut, og det følte jeg meg klar for nå:)

Gratulerer, ja denne var noe for seg selv, jeg likte den veldig godt. En virkelig godbit du har fått tak i, må den gi dg mye glede.