Jeg har helt siden jeg fattet interesse for klokker (for et par år siden) drømt om et ur fra denne produsenten, og plutselig dukket det opp et tilbud som var innenfor budsjettet. Da var det bare å slå til med det samme.
Den forrige eieren medbrakte uret i denne forseggjorte bæreanordningen.
På innsiden så ting mer solid ut.
Ja, de fleste har vel en viss anelse om hva dette kan være ...
Tung sak dette her, for de som ikke har vært i nærkontakt med en tidligere.
Noen har glemt å tørke støv av filten, men det kan jeg leve med.
Se der! En Panerai 000 Logo Base
Det obligatoriske håndleddsbildet.
Er meget fornøyd med klokken. Selv om det er grunn-modellen med et forholdsvis enkelt urverk, er kvalitetsfølelsen utrolig god, og den ser nydelig ut, synes jeg. Selv uten sandwich-dial. Fikk også med et par andre remmer, og gleder meg til å bytte og kose meg. Hehe. Handlet forøvrig av en ivrig Panerai-samler, som ikke hadde hørt om tidssonen før jeg fortalte ham om den i går. Regner med at han er med oss heretter.
Den forrige eieren medbrakte uret i denne forseggjorte bæreanordningen.
På innsiden så ting mer solid ut.
Ja, de fleste har vel en viss anelse om hva dette kan være ...
Tung sak dette her, for de som ikke har vært i nærkontakt med en tidligere.
Noen har glemt å tørke støv av filten, men det kan jeg leve med.
Se der! En Panerai 000 Logo Base
Det obligatoriske håndleddsbildet.
Er meget fornøyd med klokken. Selv om det er grunn-modellen med et forholdsvis enkelt urverk, er kvalitetsfølelsen utrolig god, og den ser nydelig ut, synes jeg. Selv uten sandwich-dial. Fikk også med et par andre remmer, og gleder meg til å bytte og kose meg. Hehe. Handlet forøvrig av en ivrig Panerai-samler, som ikke hadde hørt om tidssonen før jeg fortalte ham om den i går. Regner med at han er med oss heretter.