Grattis!!! :)
Nessuno79 Støttemedlem Medlem 6. mars 2011 Innlegg 3.265 Sted Asker 20. jan. 2013 #62 Gratulerer så mye med helt RÅ Panarai PerØ! Kjipt at hulken måtte vike, men ingen dårlig erstatter dette da Veldig kul Mauser på den også:0)
Gratulerer så mye med helt RÅ Panarai PerØ! Kjipt at hulken måtte vike, men ingen dårlig erstatter dette da Veldig kul Mauser på den også:0)
PerØ Medlem 11. jan. 2010 Innlegg 1.301 Sted Stavanger 20. jan. 2013 #63 FnuSnu99 skrev: Gratulerer så mye med helt RÅ Panarai PerØ! Kjipt at hulken måtte vike, men ingen dårlig erstatter dette da Veldig kul Mauser på den også:0) Klikk for å utvide... Takk! Ja, hulken er savnet, og kjenner jeg meg rett, blir den å finne i samlingen igjen etter hvert. I mellomtiden koser jeg meg skakk med det jeg har
FnuSnu99 skrev: Gratulerer så mye med helt RÅ Panarai PerØ! Kjipt at hulken måtte vike, men ingen dårlig erstatter dette da Veldig kul Mauser på den også:0) Klikk for å utvide... Takk! Ja, hulken er savnet, og kjenner jeg meg rett, blir den å finne i samlingen igjen etter hvert. I mellomtiden koser jeg meg skakk med det jeg har