Endelig!!!

Medlem
7. aug. 2010
Sted
Westland
Klokken jeg har siklet på en liten stund, har endelig blitt min!

IMG_1160.jpg

IMG_1161.jpg

IMG_1162.jpg

IMG_1163.jpg

IMG_1164.jpg

IMG_1165.jpg

IMG_1166.jpg

IMG_1167.jpg

IMG_1168.jpg

IMG_1169.jpg

nå var det plutselig ikke så gale at jeg bulket bilen i går...;)

Gratulerer med en utrolig populær klokke :)

Håper du blir skikkelig fornøyd med den!

Nyyyydelig:D
Bare si ifra om du trenger å få tatt fler bilder av den, mine tjenester er tilgjengelige for en smekker sak som det der:mrgreen:

Grattis med knallklokke!:D
Den er helt rå. En av mine favoritter for tiden.

Ser at denne er veldig populær her på forumet.
Hvis du synes at oppmerksomheten rundt den blir litt for mye for deg må du bare kontakte meg, så skal jeg hjelpe deg å bli kvitt den.;)

Grattis med knallklokke!:D
Den er helt rå. En av mine favoritter for tiden.

Ser at denne er veldig populær her på forumet.
Hvis du synes at oppmerksomheten rundt den blir litt for mye for deg må du bare kontakte meg, så skal jeg hjelpe deg å bli kvitt den.;)

takk, blir nok ikke noe salg her. men du skal ha for forsøket...:D

Hoi, se på den ja! Gratulerer så mye med å ha realisert en grail! Ser veldig bra ut, er nokså sjalu!

Gratulerer så mye! Holdt en slik i hånden for første gang i går kveld, den er virkelig nydelig. Kvalitetsfølelse i alle ledd. Grå skive er helt klart det riktige valget.

Gratulerer så mye! Holdt en slik i hånden for første gang i går kveld, den er virkelig nydelig. Kvalitetsfølelse i alle ledd. Grå skive er helt klart det riktige valget.

takker! grå skive er absolutt det riktige valget! men det var og det eneste valget...:D

Enda en gratulasjon:)
Kjempeflott klokke du har fått deg der!!Bare post bilder så mye du gidder;), gjerne et wrist-shot..?

Lekkert !! :) gratulerer så mye!

Er det stygt å spørre hvilken prisklasse denne klokken ligger i? virkelig lekkert ur :)

Den krona og de pusherne er så sweete! Kudos til Tudor for å legge arbeid i slike detaljer.