Du har jo mye annet snadder å kose deg med i ventetiden om ikke annet, grattis med ny gullklumpGratulerer ! Den er så riktig
Jeg har ventet i 10 mnd. på min... håper den kommer snart
Endelig! På onsdag ringte telefonen jeg har ventet på de siste 7 månedene. Jeg fikk beskjed om at kunden før meg på listen hadde trukket seg og jeg ble dermed tilgodesett med 1-2 måneders kortere ventetid
Med en hektisk arbeidsuke avsluttet torsdag kveld, bestemte jeg meg for å ta turen inn til Tigerstaden for å hente klokken personlig i dag fremfor å hente den på posten. Det er jo litt av opplevelsen Etter tre timers kjøring fra indre Telemark var jeg fremme.
Vis vedlegg 88220
Litt turist må man jo tillate seg å være når man kommer fra bygda
Nok snikksnakk, bildene får ta seg av resten:
Vis vedlegg 88224
Vis vedlegg 88225
Vis vedlegg 88226
Vis vedlegg 88227
Vis vedlegg 88228
Vis vedlegg 88229
Vis vedlegg 88230
Trenger vel ikke si at jeg er superfornøyd med denne. Absolutt verdt ventetiden
Sommeren er reddet
Sånn @darkcho der var den unboxet
Endelig! På onsdag ringte telefonen jeg har ventet på de siste 7 månedene. Jeg fikk beskjed om at kunden før meg på listen hadde trukket seg og jeg ble dermed tilgodesett med 1-2 måneders kortere ventetid
Med en hektisk arbeidsuke avsluttet torsdag kveld, bestemte jeg meg for å ta turen inn til Tigerstaden for å hente klokken personlig i dag fremfor å hente den på posten. Det er jo litt av opplevelsen Etter tre timers kjøring fra indre Telemark var jeg fremme.
Vis vedlegg 88220
Litt turist må man jo tillate seg å være når man kommer fra bygda
Nok snikksnakk, bildene får ta seg av resten:
Vis vedlegg 88224
Vis vedlegg 88225
Vis vedlegg 88226
Vis vedlegg 88227
Vis vedlegg 88228
Vis vedlegg 88229
Vis vedlegg 88230
Trenger vel ikke si at jeg er superfornøyd med denne. Absolutt verdt ventetiden
Sommeren er reddet
Sånn @darkcho der var den unboxet
Takk for det!Gratulerer med flott klokke!
Har du et godt kundeforhold hos Bjerke? Jeg har vel ventet et snaut år på aktuelle klokke hos Bjerke.. :/
Det skal sies at jeg hadde betalt ned et depositum på klokken, mulig det gjør at man prioriteres høyere... uten at jeg vet om du har gjort det eller ei selvfølgelig.Gratulerer med flott klokke!
Har du et godt kundeforhold hos Bjerke? Jeg har vel ventet et snaut år på aktuelle klokke hos Bjerke.. :/
Jeg har også lagt ned depositum. Det er min første klokke hos Bjerke, så det gjør seg nok gjeldende for prioriteten minDet skal sies at jeg hadde betalt ned et depositum på klokken, mulig det gjør at man prioriteres høyere... uten at jeg vet om du har gjort det eller ei selvfølgelig.