Endgame

Grattis @Trymulf! Lekker som bare det. Jeg spurte etter denne modellen på Bjerke for et pr mnd siden. Da nevnte de at de hadde 2 i bestilling hvorav en var solgt. Vet du om den ene var deg og om den andre er tilgjengelig?

• Liker
Reaksjoner: Trymulf
Grattis @Trymulf! Lekker som bare det. Jeg spurte etter denne modellen på Bjerke for et pr mnd siden. Da nevnte de at de hadde 2 i bestilling hvorav en var solgt. Vet du om den ene var deg og om den andre er tilgjengelig?

Det kan nok stemme. Jeg betalte i hvert fall depositum i 2015. Spurte ikke konkret om tilgangen på 5712 i dag, men for et par uker siden sa Bjerke at det var fire som hadde lagt igjen depositum. Riktigheten av dette kan jeg selvsagt ikke verifisere (men synes i utgangspunktet det høres mange ut) :p

• Liker
Reaksjoner: MrMstone
Okok, nok tull.. Jeg er for ung til å være etterlatt i 2013 :D

Lurer faktisk på om du er for ung til å bære en PP også, og at du dømmes til bytte med meg (du skal få slippe å betale noe mellom til tross for at klokken din er brukt...) :p

Lurer faktisk på om du er for ung til å bære en PP også, og at du dømmes til bytte med meg (du skal få slippe å betale noe mellom til tross for at klokken din er brukt...) :p

Du er en sjenerøs mann, Geir! Du har gitt meg noe å tenke på her :D

• Liker
Reaksjoner: Genta