Enkel Quartz fra Certina

Medlem
9. mai 2012
Sted
Trondheim
Etter litt frem og tilbake på en Certina og et par Tissot, falt valget på denne Certina DS-2 Chrono. Kvalitetfølelsen var bedre på denne enn "Tissot`ene". Likte også grønnfargen i denne, siden den matcher lyset i knappene på min Skoda Superb! hehe...
Precidrive™ gjør at denne visstnok har et avvik på kun 2-3 sekunder i ÅRET, noe som høres fantastisk ut.
Kronografen er også meget presis. Nullstiller seg kjapt

Ikke den sterkeste lumen...

Matcher knappelysene i Skodaen

Sitter godt på hånden
En liten video av kronografen.

Gratulerer med et knallbra armbåndsur! Håper du får mye glede av den. Grønt er skjønt. Skikkelig cool. :D

Har hatt min siden juni i fjor, og den ligger nå 3 sekunder bak inkl skuddsekundet. Certina har satset litt på urverkene sine, både mekaniske og quartzer, i det siste. Syns de seiler opp som favoritter i det prissjiktet.
rjrIWkZ.jpg

• Liker
Reaksjoner: Individual
Gratulerer med et knallbra armbåndsur! Håper du får mye glede av den. Grønt er skjønt. Skikkelig cool. :D

Har hatt min siden juni i fjor, og den ligger nå 3 sekunder bak inkl skuddsekundet. Certina har satset litt på urverkene sine, både mekaniske og quartzer, i det siste. Syns de seiler opp som favoritter i det prissjiktet.
rjrIWkZ.jpg
Strøkent! Så langt fornøyd