Enten eller....

Hvilken ville du valgt?

• Lange 1815

Stemmer: 74 71,8%
  • Lange Saxonia

Stemmer: 9 8,7%
  • GO Senator Chronometer

Stemmer: 12 11,7%
  • GO Senator Regulator

Stemmer: 8 7,8%

• Antall stemmer
    103
Gratulerer, @Celter!

Tatt ut av Tidemann? Har Tidemann fått inn Lange?
Denne topper alt.

Jeg hadde nesten bestemt meg for å kjøpe GO Senator Chronometer, men dere klarte faktisk å omvende meg. Det overveldende flertallet for 1815, samt en henvendelse fra et meget hyggelig forummedlem gjorde at valget falt på:

"drumroll"
.
.
.
.
.
.

Lange 1815 Up/down i hvitt gull. (39 mm) Klokken er 6 mnd. gammel LNIB. Valget var egentlig enkelt da jeg så klokken. Tror dette blir en keeper !

@Timekeeper : Ja, men det gikk fort over da jeg fikk en Lange på håndleddet;). Uansett, jeg er fremdeles meget betatt av GO og skal ha en ny snart. (Flippa min GO Senator)

Steike, glemte jeg å gratulere med denne? Nydelig nydelig klokke som fortjener flere bilder :)

Forsinkede gratulasjoner fra denne kanten! Fantastisk!

@Celter, kan vi få en liten inntrykksrapport etter noen uker på hånden, både av din nye Lange og din nye JLC? :) Begge appellerer til meg, på hvert sitt vis. Langen vurderer jeg seriøst å selge noe for å kjøpe når Tidemann får inn merket, og Jaegeren ville være et perfekt komplement til min MUT Moon.

Wow! Lange kan sine saker, grattis med godt valg fra øverste hylle.

Pizza+pils GTG var absolutt en slager og gjentas gjerne, merparten som deltok har nok rokkert om en hel del i klokkeboksene så greit med ny runde :)

Redigert: