Behold de 3, du dør ikke av og ikke ha en 116610 et halv år.. Så sparer du 3k i mnd og selger/ traderin inn den du over det halve året finner ut at du kan leve uten som erstattes av sub'n. Se på en 16600 også, den danker ut det meste imo.
Kanskje jeg har sett meg litt blind på at jeg ikke kan gå tilbake på en "dårligere" modell i mine øyne.
Har noen samme erfaring med 116610, eller overdriver jeg litt og favoriserer denne klokken litt vel mye nå? Må være en slags fornuft oppi det hele også..
Ser på nettet at Tudor bruker 316L steel, Rolex og 904.
Sistnevnte gir fantastisk kvalitetsfølelse imho.
Din rasjonalitet blir notert Sandvik, men den har vi alle for lengs satt igjen utenfor dørstokken inn hit.
Klart vi trenger 7 dagers power reserve, antimagnetiske kasser, co-axiale verk og gjerne en tourbillion .... samtidig som en Swatch Quartz viser tiden med større nøyaktighet
Hehe, begge skal selges. Jeg måtte bare i et møte, så har ikke rukket å lage flere annonser enda. KANSKJE jeg beholder en av de. Den som ryker først blir solgt. Men det mener jeg ærlig og oppriktig. Black Bay holder høyere standard enn PO, det er min mening i alle fall. Det skrangler ikke på samme måten i den grad man kan påstå at en PO skrangler.....