Epost til Mulberry Oslo - noen som kan hjelpe?

Medlem
14. sep. 2011
Sted
Oslo
God kveld alle sammen på dette o store forumet!

Er det noen som har eposten til Mulberry i Oslo?
Har søkt rundt og rundt og kan ikke finne den... satser nå på at en eller annen her har eposten ;)

Lommeboka til dama som ble kjøpt i Desember ( detaljer i stål ) har begynt å bli brunt / blitt helt brunt!
Synes dette er ganske dårlig på en lommebok til nesten 4.000kr ... så tenkte å sende en mail for å
høre hvilke muligheter man har for å rette opp dette! Noen som har opplevd dette med mulberry produkter?
Den er pent brukt, så dette mener jeg at burde holde lenger! Kan ikke si jeg er så imponert nå.. men Bayswatervesken som er flere år er enda like fin, snodig...

Håper noen her kan helpe med en epost :D

(Jeg har gitt opp å ringe, derfor jeg spør etter en epost, og ja, jeg vet de har!)

Har ikke e-posten, men de skal da være ganske flinke på å ta telefonen der nede? Har ringt de selv flere ganger og ble ringt av de to ganger iløpet av en uke.. Hvis ikke du får e-posten av noen andre her, så ville jeg ringt i morgen "tidlig"! :)

Bare hyggelig :) Jeg har kun positive ting å si om kundeservice der, alltid fått god hjelp hvis jeg ikke har vært fornøyd med et produkt.