Er denne noe å se på?

jeg er kanskje det forummedlemmet med minst peiling på panerai, men den så merkelig ut....

Selv om bildene er helt crappy, er selger, hvis jeg ikke tar helt feil, Preben Lidi, som er en relativt anerkjent selger med mange salg bak seg på finn.
Jeg blir i så fall overasket hvis dette er en fake.:confused:

Klokken er vel for så vidt grei den, men ikke min favoritt Pam.
den blir litt for "forvirrende" for min del. For mange forstyrrende detaljer.

Det ser vel egentlig sånn ut og om den er ti år gammel må den vel inn på service ganske snart?

Hva synes dere om prisen i så fall 26' + ca. 5 blir vel 31' og da er det vel ganske mye annet på markedet med bokser og papirer.

han prøvde å bytte den mot min Breitling Seawolf jeg hadde til salgs på finn. Virker som han har problemer med å selge, så her er det nok rom for pruting. Hvis du vil ha en Pam uten papirer da.. lykke til :p

han prøvde å bytte den mot min Breitling Seawolf jeg hadde til salgs på finn. Virker som han har problemer med å selge, så her er det nok rom for pruting. Hvis du vil ha en Pam uten papirer da.. lykke til :p

Interessant - har ikke sett annonsen. Sender du meg pm om hvilken pris vi snakker om?

tusen takk!

Hvis det er ripper på glass samt at kasse,urverk trenger overhaling snakker vi laangt over 5k.

Denne klokken går ofte for ca 3200- +$ på eks ebay.

Har i grunnen bestemt meg for å vente på noe bedre. Impulskontrollen min er foreløpig oppe og går. Usikker på hvor lenge det varer...

takk for innspill!