Hei, beklager hvis noen har fått er dårlig inntrykk av meg. Alle klokkene jeg har solgt har vært av den faktiske klokken utenom akkurat denne. Hadde dårlig tid og fant noen bilder. Er vel ikke noe galt å flippe klokker og prøve nye modeller? Er sjelden jeg tjener noe som helst kan jeg fortelle
Det er godt mulig du ikke tjener så mye men du kunne ihvertfall være så seriøs at du tar dine egne bilder eller avklarer med eier av bilder om å bruke disse til egen vinning, i min verden er dette tyveri. Den som har tatt de opprinnelige bildene har eierskap til disse og du må ha tillatelse til å buke dem ( eller kjøpe dem) hvilket du sikkert ikke har gjort. Hadde det vært mine bilder hadde du hatt et problem.
Tom
Blir for dumt når du selger samme klokke på samme nettside du akkurat kjøpte den på, til en høyere pris, og attpåtil henviser til bildene fra forrige selgers annonse. Det er ikke slik vi driver business her inne. Det er ikke slik man driver business noe sted faktisk. Ingen unnskyldning at du ikke har bilder. Da legger du enten ut klokken uten bilder til du får tatt selv, eller driter i å legge den ut i det hele tatt. Når du gjør samme bommerten flere ganger blir det bare for dumt.
Den ligger ute til 16' som er akkurat det samme jeg kjøpte den for. Marius kan bekrefte at det var prisen jeg gav, så det er ren selvkost.
+2
Dette er ikke fora for å kjøpe en klokke til en god pris, for så legge den ut for salg igjen dyrere. Dette er et sted for gentlemen og skikkelige folk!
Håper ingen her inne vil handle med deg!