Er Deres luremus tørr og tett...?...

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Jeg fikk en pakke i dag.

Denne gangen sier bilder mer enn tusen ord...

P2253410_zpsa1ea70e6.jpg

P2253413_zps66871f37.jpg

P2253416_zpsc43ab0e5.jpg

P2253415_zps8978485a.jpg

P2253414_zpse503bb23.jpg

P2253412_zps4dade9ac.jpg

Elma trykktester. La dere ikke lure av retrolook... Kvalitet så det holder...

Her skal det (trykk)testes til den store medalje. Verksted tar sakte men sikkert form.

Takk for titten

Mvh

Greg

Ha ha! Grattis! Det er ikke lite utstyr du har i verkstedet ditt! Imponerende.
Og gå nå ikke på en Relox-blemme, ai ai!

Som det fremkommer på avataren er Greg en slik som liker at utstyret holder gang på gang.
Nå er det bare å sette pluggen i musa og sjekke at den er tett, Greg!
Gratulerer!

Gratulerer, når åpner verkstedet for TS medlemmer?

Jeg står i kø jeg @yachtmaster ... mener det ble nevnt at noe ventetid måtte påregnes og at utstyrret kunde få lille, mellomstore og store servicen :)

Skille

Grattis med svensk kvalitetsverktøy Greg!
Føler meg plutselig enda sikrere på mitt valg av klokketjenesteleverandør (sammen med @Superlite @Mathfjeld og Ankerspesialist @Entropy )

Redigert av en moderator:
Gratulerer, når åpner verkstedet for TS medlemmer?
Det er jo allerede åpnet.......:)
Ser ut som du mener alvor Greg :rolleyes:....Ser ut som starten på slutten av ditt tidligere liv. Men ser dog faren for at du skrider litt for raskt frem,slik at du går lei. Men gjør du dette først og frem for deg selv,og pleier din indre stemme,så et du nok på rett sti. Men er dette kun et freakshow der vi er lydhøre tilskuere kommer nok tomrommet sigende.
Håper og trur du er helved og lytter til hjertet:)
Anyway....ønsker deg masse lykke til.

Mvh
Timebandit.

Du er snart klar for å ta i mot klokker Greg? Kult å se at nye ting tikker inn i verkstedet! Gratulerer

Grattis greg! Har en datejust jeg skulle ha testet :p

btw, er det klokkeverkstedet kompensasjon for R1200C'en som gikk?

Er morsomt å vise frem. Det er kloke ord du kommer med der timebandit, jeg har sett faren for lenge siden... Det er på det rene at jeg har elsket ur i mange år. Det er ingenting utenom min familie jeg har hatt interesse for i like lang tid. Selv om dette er en ny dimensjon ved "kjærligheten" er jeg rimelig sikker på at jeg kommer til å drive med dette i en eller annen form. Jeg har innsett at jeg ikke blir noe flinkere av å få et fagbrev raskest mulig, det er ikke der kunnskapen kommer. At jeg vil ta det er jeg rimelig sikker på, men det er kunnskap som må være i fokus, ikke et papir.

ChristianN, jeg har lest meg til at dette er et apparat som måler vanntetthet i ordets retteste forstand, før standardene med feks 100 m kom inn ibildet. Etter det jeg har forstått vil en måling med dette apparat gi grunnlag for om du kan svømme med uret. Totalt sett, vil jeg tro, uten å skrive det i detalj her, at apparatet vil gi en god indikasjon på om du kan dykke med uret ditt også, men det er ikke noe jeg vil garantere. Det er et apparat som jeg har forstått "holder" for den vanlige urmakerpraksis.

Grattis greg! Har en datejust jeg skulle ha testet :p

btw, er det klokkeverkstedet kompensasjon for R1200C'en som gikk?

Helt ærlig, aner ikke helt, sikkert noe av det. Alt går i det store sluket, hvor verksted, klokker og mat trekkes fra samme konto :)