Er Deres luremus tørr og tett...?...

Gratulerer med tøff trykk tester retro lokken er bare helt konge..

Når kan jeg levere mine ur til trykk testing.. :D :D

Du begynner og få orden i sysakene dine nå.. he he he

Gratulerer så mye, Greg! :)

Nå kan du snart starte "Urmaker Greg" i sjarmerende lokaler i gågaten på Bærums Verk;)

Gratulerer, Greg! Ehhh ... jeg har noen klokker som muligens trenger en liten test ...

Og, lykke til med karriærevalget! (Jeg er misunnelig på folk som hopper av et "opplagt" løp som de ikke interesserer seg for. Jeg er også i den situasjonen, men har ikke baller til å slutte; morer meg derfor med litt klokker :)

....og ikke minst modig! Din determinisme og gjennomføringsdyktighet imponerer meg Greg!

Som kverluerende og irriterende selvutnevnt forumpoliti presenteres denne definisjonen;) :D

Determinisme (av latin determinare = «bestemme») er i vid forstand den egenskap at tilstandene til et system, en prosess eller en modell er fullstendig bestemt av tidligere tilstander. I teologi og filosofi betegner determinisme den oppfatningen at alt som skjer i naturen, også menneskenes handlinger, er bestemt av ytre og indre årsaker, og at det derfor ikke fins fri vilje.
Determinisme - Wikipedia

Vi må følgelig legge til grunn at det er en tidligere tilstand som har forutbestemt at Lord Greg skal bli vår egen TS-urmaker - og det skal vi jo takke for :D

Gratulerer med nytt flott utstyr Greg! Jeg trodde du hadde kjøpt en annen som var tilsalgs der. Med den der trenger du ikke å dyppe klokkene i vann ser jeg!! :rolleyes: