Er høstsalg på Panerai nå.
312, 1312, 390 og 1392 ligger på KS til kanonpris!
At ingen går for den 1392 pakka er bare helt sykt. Det er en fantastisk klokke som burde vært revet bort ved roten ved første vårpust...
Har hatt flere interessenter på den. Men dessverre ingenting som er blitt landet pt.
Hva med deg? Tar det meste i innbytte
Har hatt flere interessenter på den. Men dessverre ingenting som er blitt landet pt.
Hva med deg? Tar det meste i innbytte
Hadde jeg bare hatt noe på klokkekontoen så hadde jeg nok nappet i den 1392'en. Men røyk på en 178274 til kona, så det var all klokkehandling for i år. Til og med alle pengene jeg hadde reservert til en Speedmaster forsvant inn i den
Kan jo alltid hive den ut på auksjon på Klokkeriet
Sikker på at du ikke mente kroner her, Loevhagen?Ironien er nok at man får solgt sin splittnye Steinhart med mindre prosentvis tap enn en ny Panerai - these days.
372 er kategori B?Jeg ser bare en 233 og 390 som interessant. De andre er i mine øyne pam kategori B
372 er kategori B?
Jeg ser bare en 233 og 390 som interessant. De andre er i mine øyne pam kategori B
Så det samme selv.. Trist at kroneur er det eneste som gjelderMener jeg så en strøken 372 med prislapp nede på 5-tallet i sta..