Qwestern
Støttemedlem
+1Dessverre gutta men vi kjøper ikke Panerai for å spekulere på.
Det er kun rent lidenskap!
+1Dessverre gutta men vi kjøper ikke Panerai for å spekulere på.
Det er kun rent lidenskap!
Vel, det er nok dessverre jaget etter det påståtte DNAet og sesong som gjør at ulike Panerai modeller går på billigsalg. Dersom en uheldigvis kjøper en annen modell enn 372 og andre svært få basemodeller uten at jeg gidder nevne modeller, som førstegangskjøp, blir en grillet med at det ikke er en skikkelig Panerai en eier. Bullshit og pisspreik syns nå jeg. Panerai er Panerai. Står det Panerai, en logo eller noe annet fra firmaet på skiva, eier man en Panerai. Hvit skive med neonlys og masse diamanter, samma det. Løp og kjøp dem på KS, nydelige klokker alle sammen Ikke la merket svinne hen pga såkalt DN(what) og Papperistier
Nei, du foretrekker rosa skive med diamanter, var det ikke så+1
Liker godt det du skriver!
P.S. Jeg vil aldri kjøpe en pam med hvit skive og diamanter!
Nei, du foretrekker rosa skive med diamanter, var det ikke så
Ingen av dem kan bli feil. Jeg krysser fingrene for at den eneste 671 som kommer til Norge ender opp i dine henderGår og drømmer om en 671, 692 er heller ikke feil.
Går og drømmer om en 671, 692 er heller ikke feil.
Har fått helt oppheng på Panerai igjen jeg. Flere modeller jeg har lyst på. Lurer på å la denne gå for å frigjøre midler. Bananas spør du meg.
Vis vedlegg 60820
@Hvermansen, jeg har latt tre SD4000 og en Explorer II gå til fordel for Panerai de siste tre årene. Kjøpte min første PAM320 på Bjerke i 2013 og etter det tenkt Panerai stort sett hver dag. I hvert fall når jeg har hatt Rolex på armen. Ikke til å bli klok på denne galskapen.
Hvilke Panerai-modeller frister nå?
Bra valg. 233 anbefales på det sterkeste. 512, 1389 og 1392 er også flotte alternativerMange jeg har lyst på. En med luminorkasse må inn igjen, usikker på hvilken modell. 233 må inn igjen. Også lyst på en haug av andre, men får starte der.
Er høstsalg på Panerai nå.
312, 1312, 390 og 1392 ligger på KS til kanonpris!
Mente Panerai, dessverre.Sikker på at du ikke mente kroner her, Loevhagen?
25-50% tap over natten er vel ikke helt typisk Panerai, eller?