Er dette en 14060M eller 114060?

Edzilla

Community Manager
Støttemedlem
Medlem
5. sep. 2011
Sted
Oslo
Er dette en 14060M eller 114060?
Er det beste bilde jeg har av den aktuelle klokka.
01_15.jpg

Med alt av papirer og bokser vil jeg tippe rundt en 27-29k hvis den er strøken.

Jeg er skeptisk til lukket budrunde, hvem byr egentlig hva? Og hvor lenge varer auksjonen? Annonsene er ufullstendige. 3000kr++ i gebyr.

Jeg er skeptisk til lukket budrunde, hvem byr egentlig hva? Og hvor lenge varer auksjonen? Annonsene er ufullstendige. 3000kr++ i gebyr.

Helt enig med deg.
Har lagt inn flere bud på denne Breguet´n. Men det tar jo ett døgn før de oppdaterer annonseteksten med hvilket bud som gjelder. Så jeg vurderer å sette meg på flyet til Bergen bare for å sjekke om at er slik det burde være.
Beklager at det er Off topic.

Helt håpløst konsept å kjøre en idiotisk auksjon på finn.no i utgangspunktet. Gjennomføringen er helt krise. Hadde aldri orker å vurdere å handle klokke av disse gutta.

apropos auksjon, vi burde seriøst ha fått til en ordentlig, åpen og ryddig auksjonsdel på K/S. Tenk så morro! :D

Har sendt en mail til selger av denne for å høre om han er åpen for bud. Rolex Seadweller 16600 - FINN.no mobil

Hva tror du om klokka?

Uten at jeg er noe ekspert så synes jeg prisen er grei om den er nyservet. Dyr om den trenger service, da må du regne 5k i tillegg. Sjekk opp servicehistorikk med selger. Tolkning av bruksmerker kan også være litt individuelt. Om mulig bør du få sett på den F2F.

Generelt vil jeg si at både 14060 og 16600 er klokker som er relativt tilgjengelige, jeg hadde prøvd å beholde roen til et pent eksemplar dukker opp her inne. Har forståelse for at det er lettere sagt en gjort :)

Du kan også sende Mogens en PM, han får inn klokker hele tiden og der gjør du 100% sikker handel.