Er dette en grei pris for en GMT Master

Hva som er "rikitg" pris for en GMT er vel vanskelig å si - men det blir jo vanskeligere og vanskeligere å få tak i et strøkent eksemplar i og med at den er gått ut av produksjon.

Klokken du linker til er vel i øvre prisleie, men 29-30K er vel ikke urealistisk å måtte betale for et pent eksemplar. Selv betalte jeg 30K for min - og er fornøyd med kjøpet.

Nypris var vel i underkant av 40K på sluttet, mener jeg hadde originalfaktura på 37.700 eller noe sånt på den 2007-modellen jeg hadde.

Forøvri kan jeg gå god for selgeren - jeg kjøpte en GMT av han for et par år siden. Ryddig og fin handel.

Hei HenrikTA!

Takk for kjempenyttig informasjon!!!:D
Tror du denne klokken vil ha samme samleverdi som pepsi GMT?

Bytte av bezelring er jo en reversibel operasjon, så jeg tror ikke det vil spille noen rolle om den har den ene eller andre fargen.

På min GMT er det skrevet inn i sertifikatet at klokken er levert med Pepsi-ring fra fabrikk, men tror ikke det er så vanlig.

Synest nå prisen er i overkant, ja.
For 1-2 uker siden lå det en 2002 til 26k og en 2006 til 30k.
Men når det er sagt har kanskje ikke et par tusen til eller fra så mye å bety dersom klokka er strøken og selgeren er en real kar. Bezelring får en kjøpt for noen hundringser i ettertid. Synest nå denne er penest med kola jeg da, men hadde nok ville hatt pepsi også.