Er du god på klokker ? ** AVSLUTTES **

Jeg takker og bukker, men misset begrunnelsen og kan ikke ta i mot premie når jeg ikke klarer å spotte en fake Rolex... :oops:

Neida, det viktigste var å delta, Panerairelaterte saker blir for meg nærmest som å gå med en Porsche-cap når man kjører Toyota. Jeg foreslår at du sender premien til Erik N, aktiv konkurransedeltager og åpenbart en Paneraimann.

Takk for god tidtrøyte!

Hehe, så den ikke jeg heller. Så bare ut som en Daytona med Zenith-verk (subdials er svarte og ligger symmetrisk om 3 og 9, i motsetning til på min, hvor de er sølv og ligger _litt_ over). Måtte ha hatt en tydeligere bilde for å avsløre den. (Men sannsynligvis er ringene rundt subdialene litt for tykke, det bommer de nesten alltid på. Samt tykkelsen på kassa, dersom de faktisk bruker et fungerende automatisk kronografverk fra f.eks. ETA.)

Hei , beklager jeg måtte rote litt i dette, men bildet var for uskarpt til at man uten ekstrem!! kunnskap kunne avsløre.
Daytonaen som sikkert som du sier ble kjøpt i forvillelse.
Håper jeg fremdeles har moderatorens respekt..?

J.CAT skrev:
Hei , beklager jeg måtte rote litt i dette, men bildet var for uskarpt til at man uten ekstrem!! kunnskap kunne avsløre.

Respekt ? :roll:
Som den gode Paneristi du er, vil du alltid ha min respekt, så klart !! :D :D :D

BRIO1368 skrev:
J.CAT skrev:

Respekt ? :roll:
Som den gode Paneristi du er, vil du alltid ha min respekt, så klart !! :D :D :D
Takk skal du ha, syns vi alle skal være glade for at du legger ned mye av din tid som våken moderator her på forumet!
Beste ønsker for helga BRIO:)

Vh
Jonas