Er jeg pervers ?

Så lenge det finnes folk som samler på navlelo, sure sokker og frimerker, så vil ALDRI noe du gjør med et ur være hverken sykt eller perverst, uansett hvor, hvordan eller hvorfor du gjør det.

Det er litt sykt det Capt. Koons gjorde da, men han hadde en god grunn ;)

captain-koons.jpg
 
Den ene, er forbeholdt MEG! Jeg har faktisk foreslått nøkkel og avlåst dør (alle drittunger som kommer innom skal liksom inn akkurat der, noen kaller det gjestedo (???))

Kjenner til et hus hvor mannen er lege, og hvor man ganske elegant har gitt én av de tre toalettene et dørskilt med påskriften "Legens kontor" :D

Dette burde jo kunne skremme bort eventuelle gjester og småkids! ;)
 
Kjenner til et hus hvor mannen er lege, og hvor man ganske elegant har gitt én av de tre toalettene et dørskilt med påskriften "Legens kontor" :D

Dette burde jo kunne skremme bort eventuelle gjester og småkids! ;)

God idè. OG TRO MEG. På mitt skilt så KAN det faktisk stå nesten det samme, bare med et ørlite tillegg, og garantert MYE mer skremmende. Sies det i hvert fall. Hilsen han gamle fra "Maratonmannen".
 
På jobben går jeg alltid inn på do, lukker og låser døra nyter lumen, slår på lyset og gjør det jeg skal, slår av lyset og nyter lumen før jeg låser opp og går ut igjen :D Alltid denne rutinen! Er vel helt normalt? ;)
 
God idè. OG TRO MEG. På mitt skilt så KAN det faktisk stå nesten det samme, bare med et ørlite tillegg, og garantert MYE mer skremmende. Sies det i hvert fall. Hilsen han gamle fra "Maratonmannen".

Jeg gikk ikke til tannlegen på et par år etter å sett den filmen;)

NB: Stadig kluss med kontoene her. Nå er det Minuteman som bruker Secondmans konto. Secondman har ikke engang hørt om den filmen.
 
TAKK for at jeg nå føler meg mer normal, eller i det minste vet at andre også er unormale. Har også do uten vinduer og tar en tur innom titt og stadig, business eller ei. :)
 
TAKK for at jeg nå føler meg mer normal, eller i det minste vet at andre også er unormale. Har også do uten vinduer og tar en tur innom titt og stadig, business eller ei. :) det er jo perfekt for lumenytelse
 
På jobben går jeg alltid inn på do, lukker og låser døra nyter lumen, slår på lyset og gjør det jeg skal, slår av lyset og nyter lumen før jeg låser opp og går ut igjen :D Alltid denne rutinen! Er vel helt normalt? ;)

Dette er vel standard prosedyre. Gjør ikke alle dette...?:confused:
 
Jeg skaffet en MSAR til en kamerat (ikke klokkenerd) for noen mnd siden. Sendte han en sms og spurte om han var fornøyd, han svarte at han lå under dynen i sengen og så på tritiumen lyse :)

Han solgte klokken senere. Noen dager etter fikk han se min MSAR på ny reim og utbrøt "å faen..." :mrgreen: