Er Rolex verdt pengene?

Hvis en vare ikke er verdt en sum slutter mange å kjøpe varen.
De flinkeste til å bedrive butikk finner skjæringspunktet mellom pris og volum, og gjerne da et volum som passer det skaleringssteget de er på;)

• Liker
Reaksjoner: Amund og Rød
En god kamerat av meg, la oss kalle ham "erot", var ukysset (av mennesker) inntil han smekket igjen fliplocken på sin første Oyster og "got that Rolex feeling" i livet sitt. Verd det? For "erot" betydde det kysset mer enn noen kunne ane (selv om hun tok betalt).
Sei ikkje meir. Say no more. Resten er historikk so han sa.

Er det damer man er på jakt etter kan jeg anbefale denne fra min glansperiode. En vaskeekte Fossil stark. Med både Rolex og Panerai har det så langt kun blitt en dame på meg (pluss et par barn skal nevnes). Med denne rakkeren på armen for 10 år siden var det damebonanza. Batteriet virker ikke lenger, men tipper den gjør inntrykk for det.

eedc74d20ad95698b39f0776e046d2fb_zps31owtnys.jpg

Altså, jeg må kun snakke for meg selv, men jeg har bare hatt én dame de siste par årene...muligens det er grunn til diskvalikasjon. Uansett, hun likte Navitimern'n hu. Rolex var liksom for gamlingene, helt til hun fikk en 1601.

Er det damer man er på jakt etter kan jeg anbefale denne fra min glansperiode. En vaskeekte Fossil stark. Med både Rolex og Panerai har det så langt kun blitt en dame på meg (pluss et par barn skal nevnes). Med denne rakkeren på armen for 10 år siden var det damebonanza. Batteriet virker ikke lenger, men tipper den gjør inntrykk for det.

Åfyttihælvete. Den var fæl.
Det må ha vært mye pityfuck du fikk den gangen?
Men uansett...det teller det også...;):p

• Liker
Reaksjoner: Chronodiver og Jone
Den forstår jeg ingenting av. Kan en lese av tiden her? Det ser ut som en defekt trygghetsalarm.

eedc74d20ad95698b39f0776e046d2fb_zps31owtnys.jpg

• Liker
Reaksjoner: Callahan
Rar tråd.

Mange påstår at Rolex drar damer.

Ser man på dette lille forumet, så drar Rolex mest menn.

Noen som har en Seiko eller PP til salgs?
He he, det er vel ingen som seriøst tror Rolex eller ur "drar damer", i så tilfelle da prostituerte som ser at du kanskje er likvid:D

Jeg mener Rolex i SS absolutt er verdt de pengene du betaler, men klarer ikke å forstå at tilsvarende fra PP, AP og VC skal koste så vanvittig mye mer.

• Liker
Reaksjoner: UJU